Uppföljaren du hoppas på?

Medlem

The Orange Box 2

Tänk.
Half Life 3
Portal 3
Team Fortress 3

Drömmen.

JHC
Medlem

Uppföljare till Jak and Daxter!

Redaktör
Ponny

Som alltid drömmer jag om ett nytt Tex Murphy. Det skulle kommit en Pandora Directive-remake, men den är lagd på is... precis som mina drömmar.

Å andra sidan: jag väntade i 16 år mellan Overseer och Tesla Effect. Nu har jag bara väntat i 10 år. "Bara".


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kingdome Come Deliverence slutade ju mitt i handlingen, så en uppföljare där..... Jesus christ be praised!

Medlem

Half Life 3, Battlefield 2143, Bad Company 3, Metal Gear Solid 6, Ett nytt single player Rainbow Six, Splinter Cell, Brutal Legend 2, Minecraft 2.

Medlem

WoW 2
Dark Souls 4
Marvel vs Capcom 4
Fallout New Vegas 2
FF17 men gör det till ett MMO och inte ett sömnigt SP lir

Medlem

Ett nytt Ori hade varit fantastiskt

Medlem

Svaret är givet.

Ägs numera av Microsoft, som det mesta. Chansen att dom skulle bekosta ett nytt spel i serien är ganska obefintlig. Däremot är chansen att de skulle vara villiga att sluta ett avtal med en utvecklare nog betydligt större jämfört med när det ägdes av Activision. Det har tidigare funnits utvecklare med viljan och man kan alltid hoppas att de ger det ett nytt försök nu.

En annan drömuppföljare för mig är ett nytt Indiana Jones spel och det är ju på gång.

Medlem

PGR 5, Killzone 4 och ett nytt Infamous är några av de som jag skulle vilja se även om det såklart finns många fler. Det här var ändå populära serier så det är fan riktigt underkänt att inte bygga vidare på dem.
Sen vill jag jag ha en riktig uppföljare till gears of war trilogin istället för den där sörjan vi har fått hittills.

12
Skriv svar