Helldivers 2 får systemkrav och bekräftar crossplay

Robot
Helldivers 2 får systemkrav och bekräftar crossplay

Svenskutvecklad insektsslakt av galaktiska proportioner.

#Arrowhead-game-studios, #Helldivers-2


Medlem

Taggad!! Synd det släpps helgen jag ska åka iväg.


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Visual Prick:

Taggad!! Synd det släpps helgen jag ska åka iväg.

Men du kommer väl tillbaka någon dag?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Men du kommer väl tillbaka någon dag?

Haha jo, det gör jag ju. Men missar release hypen när alla polare på steam kommer spela. Får vänta till helgen efter 😢


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Visual Prick:

Haha jo, det gör jag ju. Men missar release hypen när alla polare på steam kommer spela. Får vänta till helgen efter 😢

Vilken tur
Ja ibland är det ju surt att missa releaser. Speciellt när det handlar om multiplayer spel.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Är det bara jag, eller tänker någon annan på att det här är nästa skinnförsäljare? Har inte sett mycket om spelet, så jag kan ju ha fel...oavsett så får man väll hoppas att det inte dominerar spelets funktioner och mekaniker.

Medlem

Så PC features är 4k-upplösning, att du kan spela med kontroll och crossplay?
Jag tror att de har missuppfattat vad en PC Features Trailer bör vara

Hur som så KAN detta bli intressant, men man har fått höra lite för lite för att kunna bilda sig en ordentlig uppfattning känner jag.

Medlem

Det här ser riktigt bra ut och grymt med crossplay ifall det blir så att en plattform "dör ut" så att man ändå kan fortsätta lira.

Medlem

Är det någon av er som vet om Helldivers spelen är kopplade till bokserien med samma namn?

Medlem

är lite orolig att tanks och mecs inte är med (dom har ej visat något av detta)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Visual Prick:

Haha jo, det gör jag ju. Men missar release hypen när alla polare på steam kommer spela. Får vänta till helgen efter 😢

Kan inte kompisarna åka med bara eller? Är det ett lan?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Atilaa:

Är det någon av er som vet om Helldivers spelen är kopplade till bokserien med samma namn?

Nä de har inget med varandra och göra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ender:

Är det bara jag, eller tänker någon annan på att det här är nästa skinnförsäljare? Har inte sett mycket om spelet, så jag kan ju ha fel...oavsett så får man väll hoppas att det inte dominerar spelets funktioner och mekaniker.

Eftersom det är Sony som ligger bakom så behöver du inte vara så orolig. Mycket i spelet handlar om att låsa upp coola kläder när man klarat en boss tex. Men man borde förvänta sig expansion paket som i ettan. Men ja det kommer att finnas microtransactioner. Men troligen inte i närheten av vad Fortnite tex har. Hoppas personligen på dlc som inte delar på spelarbasen.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

är lite orolig att tanks och mecs inte är med (dom har ej visat något av detta)

Det kan ju vara något man låser upp senare i spelet och dom kanske inte vill visa upp sånt material. Eftersom det är på 100Gb så hoppas jag på fordon iaf.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan inte kompisarna åka med bara eller? Är det ett lan?

Tror inte kompisarna vill åka med mig och frugan på en romantisk weekend.


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Eftersom det är Sony som ligger bakom så behöver du inte vara så orolig. Mycket i spelet handlar om att låsa upp coola kläder när man klarat en boss tex. Men man borde förvänta sig expansion paket som i ettan. Men ja det kommer att finnas microtransactioner. Men troligen inte i närheten av vad Fortnite tex har. Hoppas personligen på dlc som inte delar på spelarbasen.

Apropå Fortnite, kommer det här också vara gratis? Efter att nyligen "upptäckt" Fortnite så tycker jag att de sköter det riktigt bra, med det enda undantaget att de försöker ta för mycket för sina skins, viket resulterar i att jag inte kommer köpa något alls på ren princip...men BP var värt det så länge man spelar.

1
Skriv svar