Är jag äldst på hela FZ? Vill veta hur gamla ni oldtimers är.

Medlem
Skrivet av Peter:

Född i December 1965 så jag är något äldre
Har alltid älskat musik, film, spel och hårdvara.
Nu för tiden blir det mest gamla strategispel och nya simulatorer i Vr på Pc.

Usch då, trodde jag kunde var nummer ett någon gång men inte ens nu. Grattis mannen. Skulle älskat om det fanns någon av det andra könet som slog oss allihopa. Som Shirley Curry..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Tillhör FZ-medelåldern tror jag. 46 år här


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Tillhör FZ-medelåldern tror jag. 46 år här

Ja, inte mycket att skryta med, men skulle du kunna tänka dig att byta?


signatur

7900XTX
7800X3D

Skrivet av alias:

Träffade Phil Lynnot i Norrköping av alla städer en gång i tiden. Appropå The boys are back in town...

Legend!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nyss fyllda 49 och fortfarande är spel min största hobby, såväl digitalt som brädspel och rollspel. Ålder är verkligen bara en siffra på pappret, den säger inget om hur din mentala eller fysiska ork är


signatur

War, War never changes...

Medlem

Vad säger det om spelforums framtid när det generellt är gamla gubbar som hänger här? Nåväl, vi lär väl spela och surfa forum tills de eller vi dör så det är som dagens äldre och text-tv.

It's not a lake, it's an ocean

Fyller 42 i december. Har spelat i över 30 år. Med upp- och nedgångar, men spelintresset har aldrig lämnat mig och just nu känns det som att det är på topp.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag är 31 år ung


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Vad säger det om spelforums framtid när det generellt är gamla gubbar som hänger här? Nåväl, vi lär väl spela och surfa forum tills de eller vi dör så det är som dagens äldre och text-tv.

De kommer behöva ha riktigt bra wi-fi på ålderdomshemmen sen när vi sitter där och streamar och slösurfar FZ innan eftermiddagsteet

Skrivet av Broshimitsu:

Mentalt pendlar jag mellan 14 och 70 år
Fysiskt är jag 33 år

Du beskrev precis mig i detalj😂

Medlem
Skrivet av alias:

Träffade Phil Lynnot i Norrköping av alla städer en gång i tiden. Appropå The boys are back in town...

Dra åt he..skogen! Thin Lizzy är ett favoritband och så är man born and raised in norrköping. You sir have my jealousness
!

Medlem

Jag är 30+ och har nu varit det i över 10 år!

Avstängd

30+


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

40 bast är jag

Skriv svar