Ubisoft firar att 34 miljoner spelare har lirat Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Ubisoft firar att 34 miljoner spelare har lirat Assassin's Creed IV: Black Flag
Medlem

Kul... Men inte lika kul är det där krysset som twitter börjat hålla sig med ser ut som en symbol att stänga den där rutan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gillade Black Flag, dom lyckades med att göra pirates of the carribean som ett spel, en liknande setting igen vore kul.

Medlem

Bästa assassins spelet 👍

Medlem

Hoppas på en remake.
Av någon anledning har jag inte spelat det.

Medlem

Lätt bästa AC jag spelat.

Medlem

Ett av de bästa AC. Om man ignorerar AC delen av Black Flag är det ett fenomenalt spel. Med AC delen blir det bara bra.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Hoppas på en remake.
Av någon anledning har jag inte spelat det.

Varför vill du ha en remake om du inte testat det? Skulle säga att det inte behövs en remake på det då det är både snyggt fortfarande och fungerar som alla andra AC

Gen
Medlem

Riktigt bra AC och väldigt snyggt vatten.

Medlem

Lirade igenom det för första gången för några veckor sen. Riktigt kul 👍

Medlem

Lite nyfiken på detta spel. ska man lira det idag eller vänta på remaster tycker ni?

Medlem

Dom hade ju kunnat fira med en 60fps-patch till det 😏

Redaktör
Ponny

En remake hade kunnat bli fin. Men! Är det inte bättre att man först ser till att släppa Skull and Bones (visserligen olika team, men...).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av robbis:

Varför vill du ha en remake om du inte testat det? Skulle säga att det inte behövs en remake på det då det är både snyggt fortfarande och fungerar som alla andra AC

Har testat det iof lite. Men vill ha uppdaterad grafik nu.
Det är väl på ingång vill jag minnas att jag läst någonstans.

Medlem
Skrivet av tuxsmasher:

Lite nyfiken på detta spel. ska man lira det idag eller vänta på remaster tycker ni?

Lira det idag. Ett såpass bra spel får inte missas i väntan på en MÖJLIG remaster/remake.


signatur

I drank what?

Medlem

Tillsammans med AC: Brotherhood toppar detta min AC-lista!
Detta är det AC som givit mig mest spelglädje där jag blivit helt immersed av den saltiga, karibiska setting det utspelar sig i.

Medlem
Skrivet av robbis:

Varför vill du ha en remake om du inte testat det? Skulle säga att det inte behövs en remake på det då det är både snyggt fortfarande och fungerar som alla andra AC

Nej verkligen inte, det är i stort behov av en remaster. Det ser riktigt tradigt ut med dagens mått mätt.

Medlem

Fick det gratis av Ubisoft på något vis. Inte hunnit testa det ännu, men det ska så småningom bli av.

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Nej verkligen inte, det är i stort behov av en remaster. Det ser riktigt tradigt ut med dagens mått mätt.

Tycker det är riktigt bra för ett 10 år gammalt spel...

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Nej verkligen inte, det är i stort behov av en remaster. Det ser riktigt tradigt ut med dagens mått mätt.

Skrivet av robbis:

https://www.youtube.com/watch?v=HjrHAFYw0rs

Tycker det är riktigt bra för ett 10 år gammalt spel...

Nej det ser ju faktiskt inte nämnvärt sämre ut än AC Mirage.

1
Skriv svar