Disney Dreamlight Valley ändrar sig: ska nu inte bli free-to-play

Robot
Disney Dreamlight Valley ändrar sig: ska nu inte bli free-to-play

När spelet lämnar early access i december får man alltså lov att pröjsa för det.

#Disney-dreamlight-valley


Medlem

Trodde det var någon Crossover med Horizon Zero Dawn. För i snabbt kisande ser bilden och logotypen väldigt lik ut.


signatur

Nämen!

Releasehästryttare

Disney: "We allways disapoint the fans, that's a promise!"

Skribent

Det här spelet är bättre än det förtjänar att vara. Jag har inga problem med att det blir ett betalspel istället för free-to-play. Men beror ju på hur mycket MTX som läggs in förstås?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag visade det för min fru och hon spelade igenom det. Hon gillade det!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Spelade det här ganska länge och tyckte det var väldigt mysigt, men när dom la in så man kunde köpa exklusiva grejer för riktiga pengar så dog intresset ganska fort.

Man kan väl hitta 50 moonstones varje dag tror jag, men grejerna kostar sen flera tusen så det blir en hel del samlande.

Redaktör
Ponny

Bra, tycker jag. Om det sen ändå kommer kännas free to play återstår att se. Testade det direkt vid release, och såg myspys-potential, men jag ville vänta till fulla releasen innan jag körde vidare.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Bra, tycker jag. Om det sen ändå kommer kännas free to play återstår att se. Testade det direkt vid release, och såg myspys-potential, men jag ville vänta till fulla releasen innan jag körde vidare.

Riktigt bra utökat eftersom. Massor för barn att göra 🙂
Ser fram emot kommande uppdateringar.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Spelade det här ganska länge och tyckte det var väldigt mysigt, men när dom la in så man kunde köpa exklusiva grejer för riktiga pengar så dog intresset ganska fort.

Man kan väl hitta 50 moonstones varje dag tror jag, men grejerna kostar sen flera tusen så det blir en hel del samlande.

Du kan tjäna ihop moonstones varje säsong och på fototävling.

Medlem

Jag spelar detta med mina barn. Tycker det är väldigt mysigt, även om det är fetch quests staplade på varandra. Hade varit ett perfekt barnspel om det inte varit så dåligt kodat och otroligt buggigt! Om det inte ingått i GamePass hade jag nog varit väldigt besviken om jag köpt det.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Man kan väl hitta 50 moonstones varje dag tror jag, men grejerna kostar sen flera tusen så det blir en hel del samlande.

Lagligt barnarbete.

Medlem

Har missat det här spelet helt


signatur

Burn in the light.

1
Skriv svar