Falun idag i FZ-hoodie?

Megadelux
Falun idag i FZ-hoodie?

Nu blev jag riktigt nyfiken, och ska försöka att inte vara creepy i det hela.

Behöver inte precisera affär men såg en herre idag i Fz-hoodie uppe på ingarvet.

Någon som vill ge sig till känna?

Medlem

Hur kan detta inte vara creepy

Megadelux
Skrivet av noreason:

Hur kan detta inte vara creepy

Jag är bara nyfiken på om det är någon från forumet. Inget mer än så.

Medlem

tycker inte alls det är "creepy"

hoppas du hittar din gubbe!

Medlem

Det hade varit creepy om du följt efter personen i flera timmar och postat fotoserie av dina observationer, men att ha sett någon i en tröja och undra om det är någon härifrån känns rätt... logiskt. Haha.

Medlem

Jag själv var där uppe idag och jobbade, men vet ärligt talat inte vem han ens är.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

De har sålt flera miljoner FZ-hoodies. Nästan alla har en. Hur tror du de finansierar redaktionens privata fester fyllda med ecstasy och kokain?

Medlem

Ha, kul att ni finns här! Ny i Falun, flyttade hit förra veckan från stockholm! 😊

Det finns inga fysiska TV-spelsbutiker häromkring, va?


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Bennii:

De har sålt flera miljoner FZ-hoodies. Nästan alla har en. Hur tror du de finansierar redaktionens privata fester fyllda med ecstasy och kokain?

Jag tror de sålt 5 fem st och att redaktionen äter marie-kex för pengarna.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Geeks Gaming
Skrivet av Bennii:

De har sålt flera miljoner FZ-hoodies. Nästan alla har en. Hur tror du de finansierar redaktionens privata fester fyllda med ecstasy och kokain?

Det här är såklart inte sant! För det första så har det inte sålts miljontals hoodies, det är ju löjligt önsketänkande!!
För det andra så vet ju alla att festerna finansieras genom redaktionens onlyfans-konto! 😜

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag tror de sålt 5 fem st och att redaktionen äter marie-kex för pengarna.

Jag tror de sålt 10st FZ hoodies och att redaktionen doppar sina marie-kex i hembränt.

Vilken fest!

Megadelux
Skrivet av Balunan:

Ha, kul att ni finns här! Ny i Falun, flyttade hit förra veckan från stockholm! 😊

Det finns inga fysiska TV-spelsbutiker häromkring, va?

kul ! Jag jobbar vid slussen i sthlm. Jag bor några mil norr om Falun så det är min närmsta stad.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det här är såklart inte sant! För det första så har det inte sålts miljontals hoodies, det är ju löjligt önsketänkande!!
För det andra så vet ju alla att festerna finansieras genom redaktionens onlyfans-konto! 😜

Här är länken

Det verkar som det sålt slut på hoodies och allt för den delen.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av renod:

kul ! Jag jobbar vid slussen i sthlm. Jag bor några mil norr om Falun så det är min närmsta stad.

Pendlar du Falun-Stockholm varje dag?

Megadelux
Skrivet av Gertzy:

Pendlar du Falun-Stockholm varje dag?

Nej. Fartyg. Jobbar 14 dagar ombord sedan ledig 14 dagar.

1
Skriv svar