Starfield-sex ger xp-boost

Robot
Starfield-sex ger xp-boost

Precis som i verkligheten (?).

#starfield


Medlem

Tösen på bilden ser väldigt traumatiserad ut.


signatur

I drank what?

Medlem

Okay! Kommer garanterat komma en mod som gör att du kan onanera och få samma xp-boost.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Tösen på bilden ser väldigt traumatiserad ut.

hahahaha precis vad jag tänkte med


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Mirage:

Tösen på bilden ser väldigt traumatiserad ut.

Måste vara texas hatten

Medlem

Fick man inte det i Fallout 4 också?

eld
Medlem

Skrattar åt tanken att någon fått nog med starfield artiklar, och så ser de denna 😄

Inaktiv
Skrivet av eld:

Skrattar åt tanken att någon fått nog med starfield artiklar, och så ser de denna 😄

Känner mig träffad.

Medlem

Bethesda-ögonen är nästan konst

Medlem

Kvinnan på bilden ser ju helt traumatiserad ut...fast det skulle väl jag också göra ifall jag var i hennes kläder.

The Ashen One

Ganska bra jobbat för ett pronomen spel, politisk agenda osv. Jag kommer aldrig spela detta pga detta. Min synpunkt på dåliga val av vad man lägger in i spel.
Detta är i min mening ren propaganda för att vänja människor vid saker de inte vill ha och vad de inte förstår.
Men med tryck ock våld får alla ideologiska idioter igenom allt.

Medlem
Medlem

Haha. Finns så mycket i den där bilden. Hur lyckades ni få till den? Säg inte att det där är default animationen efter sex i spelet. Isåfall behöver nog de anställda på Bethesda ligga mer.

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Ganska bra jobbat för ett pronomen spel, politisk agenda osv. Jag kommer aldrig spela detta pga detta. Min synpunkt på dåliga val av vad man lägger in i spel.
Detta är i min mening ren propaganda för att vänja människor vid saker de inte vill ha och vad de inte förstår.
Men med tryck ock våld får alla ideologiska idioter igenom allt.

Tur att du förstår och kan berätta vad folk skall tycka då. Helt neutralt givetvis. Så förstående.


signatur

1338 - One Step Above

eld
Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Ganska bra jobbat för ett pronomen spel, politisk agenda osv. Jag kommer aldrig spela detta pga detta. Min synpunkt på dåliga val av vad man lägger in i spel.
Detta är i min mening ren propaganda för att vänja människor vid saker de inte vill ha och vad de inte förstår.
Men med tryck ock våld får alla ideologiska idioter igenom allt.

Tycker du att Bethesda-spel borde vara utan pronomen?

Medlem

Haha, den där bilden alltså.. Avgrundsdjupa obehagskänslor. Hur har ni åstadkommit den? Frågar åt en vän.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Skevt.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Ganska bra jobbat för ett pronomen spel, politisk agenda osv. Jag kommer aldrig spela detta pga detta. Min synpunkt på dåliga val av vad man lägger in i spel.
Detta är i min mening ren propaganda för att vänja människor vid saker de inte vill ha och vad de inte förstår.
Men med tryck ock våld får alla ideologiska idioter igenom allt.

Bra sagt!
Spel är på riktigt och det är dags att alla förstår det.
Själv spelar jag bara tetris, men det är egentligen inte okej eftersom bitarna inte passar överallt.

Medlem
Skrivet av majsalle:

Haha, den där bilden alltså.. Avgrundsdjupa obehagskänslor. Hur har ni åstadkommit den? Frågar åt en vän.

Haha, ja, riktigt otäck. Känns som att det bara är en av personerna i den där situationen som känner "emotional security" och det beror nog på att han har lite väl bra självförtroende...

Medlem
Skrivet av eld:

Tycker du att Bethesda-spel borde vara utan pronomen?

Det borde alla spel vara, eller om det måste vara med, ha en inställning så det kan stängas av. Långt från alla vill ha könspolitik i sina spel.


signatur

I drank what?

Medlem

Kulturkrigarna demonstrerar, kulturkrigarna har fått nog.

Medlem

Har man huvudvärk är halshuggning enklaste lösningen

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det borde alla spel vara, eller om det måste vara med, ha en inställning så det kan stängas av. Långt från alla vill ha könspolitik i sina spel.

Vore du okej med om alla benämndes med. XX och XY?

Medlem

WOW 15%/24 , Emotional security is the way to go,,,,


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag fattar ingenting av vad folk argumenterar om här i tråden och nu har jag gått och blivit nyfiken... Kan någon ge mig kontext pls

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Ganska bra jobbat för ett pronomen spel, politisk agenda osv. Jag kommer aldrig spela detta pga detta. Min synpunkt på dåliga val av vad man lägger in i spel.
Detta är i min mening ren propaganda för att vänja människor vid saker de inte vill ha och vad de inte förstår.
Men med tryck ock våld får alla ideologiska idioter igenom allt.

Är det propaganda att man kan välja andra hårfärger än blont också? Klart det är, alla måste vara exakt likadana och ha samma åsikter om exakt allt annars blir snöflingorna ledsna.

Såhär ser ni ut som klagar på sådana här saker;

Att man kan bli så triggad av ett litet menyval som man ser i 5 sekunder i spelet och sen aldrig mer är helt otroligt.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Zensu:

Jag fattar ingenting av vad folk argumenterar om här i tråden och nu har jag gått och blivit nyfiken... Kan någon ge mig kontext pls

När man skapar sin karaktär så kan man i samma ruta som man skriver sitt namn välja om man ska kallas 'he/him', 'she/her' eller 'they/them'.

I tidigare Bethesda spel så kallades man alltid för 'they/them', så det alla anti-woke warriors gråter om är alltså att dom lagt till cis-pronomen. Ironin är underbar


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

The Ashen One
Skrivet av MulletDeluxe:

Tur att du förstår och kan berätta vad folk skall tycka då. Helt neutralt givetvis. Så förstående.

Detsamma, vi lever väl fortfarande i en demokrati ett eller två år till. Som sagt ja sa mitt du sa ditt. Och där lämnar vi det.
Dock fungerar ju inte vårat samhälle så längre tyvärr.

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Ganska bra jobbat för ett pronomen spel, politisk agenda osv. Jag kommer aldrig spela detta pga detta. Min synpunkt på dåliga val av vad man lägger in i spel.
Detta är i min mening ren propaganda för att vänja människor vid saker de inte vill ha och vad de inte förstår.
Men med tryck ock våld får alla ideologiska idioter igenom allt.

Det måste vara jobbigt att ta illa upp av så lite. Jag hade aldrig orkat lägga energi på att bli upprörd över en sån liten sak som detta som man inte ser mer än de få sekunder man skapar karaktärens namn.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Force:

När man skapar sin karaktär så kan man i samma ruta som man skriver sitt namn välja om man ska kallas 'he/him', 'she/her' eller 'they/them'.

I tidigare Bethesda spel så kallades man alltid för 'they/them', så det alla anti-woke warriors gråter om är alltså att dom lagt till cis-pronomen. Ironin är underbar

ahaaaa i see!

Ja det är ju tevespel som handlar om att bygga sin karaktär som man vill ha den, så det är väl inget fel med att kunna skräddarsy så mycket det går, så det är harmlöst i mitt tycke.

Det är en debatt jag står utanför på här i verkligheten och det är nog därför jag inte alls hängde med argumenterandet ovanför

Finns för mycket saker här i livet att lägga sin energi och tid på för mig personligen Jag menar, jag läser/kollar inte ens nyheter, ja förutom TV-Spel/Teknik nyheter dårå :>

Tack för kontexten hursomhaver min vän!

123
Skriv svar