The Walking Dead: Destinies avslöjat, hånas för sin grafik

Robot
The Walking Dead: Destinies avslöjat, hånas för sin grafik

Förändra händelserna i tv-serien.

#the-walking-dead-destinies


Medlem

Grafiskt liknar spelet det där fejk- "The last of us" på Switch eShop.

Medlem

Vilken dynga, jag har sett mer högupplösta modeller i Project Zomboid.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Släpps ju till Switch så grafiken räknas väl som 10/10 om Zelda-logiken appliceras.

Moderator | Testpilot
Skrivet av kebbe:

Släpps ju till Switch så grafiken räknas väl som 10/10 om Zelda-logiken appliceras.

Är egentligen inget fel på grafiken i Botw och Totk. Snarare låg upplösning och låg fps


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser riktigt dåligt ut.


signatur

I drank what?

FML
Medlem

Cash grab? Efter 11 säsonger och spinoffs, är de nån som verkligen vill ha mer Walking Dead?

Medlem

Senaste wow är sunkigare och övermaxad färg.. helig ko antar jag. (never mind that).
ontopic.. så fuuult.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Släpps ju till Switch så grafiken räknas väl som 10/10 om Zelda-logiken appliceras.

Ungefär så ja, går inte ge det här spelet minus för det grafiska i i en recension iaf eftersom det är helt okej att ett spel ser ut som gammal spya så länge det släpps till Switch

Medlem

Coolt att man kan spela som The Punisher!

Medlem
Skrivet av FML:

Cash grab? Efter 11 säsonger och spinoffs, är de nån som verkligen vill ha mer Walking Dead?

Jepp jag, men detta ser inte bra ut

Medlem

Då går väl jag emot strömmen då, ser inte snyggt ut och är kanske inte en goty-kandidat direkt men blev lite sugen. Alltid kul med val och konsekvens i spel.

Medlem

Daryl. inte Daryk. 😊

Medlem

Tycker att röst skådespeleriet var betydligt sämre än grafiken i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av FML:

Cash grab? Efter 11 säsonger och spinoffs, är de nån som verkligen vill ha mer Walking Dead?

Ja, jag vill ha ett BRA Walking Dead spel som inte är VR eller TellTale.


signatur

I drank what?

Medlem

Det här måste juh va på konsol för det finns ingen chans att det ser ut såhär på pc 🤣🤣🤣. Och om det ser ut såhär på pc så kan dom behålla den för sig själva 🤣🤣🤣

Medlem
Skrivet av kebbe:

Släpps ju till Switch så grafiken räknas väl som 10/10 om Zelda-logiken appliceras.

upplever dig som lite bitter över ett sju år gammalt spel som folk upplever som snyggt på hårdvaran det släpptes för, kan det stämma?

konstigt ifall inga spel skulle kunna få bra betyg på t.ex. en gameboy för att hemdatorer kunde prestera bättre, känns som du ändå inte är målgruppen så kanske gå vidare?

men ja, detta såg lite stelt ut…

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Det här måste juh va på konsol för det finns ingen chans att det ser ut såhär på pc 🤣🤣🤣. Och om det ser ut såhär på pc så kan dom behålla den för sig själva 🤣🤣🤣

Hur många år sedan var det du såg ett konsolspel..?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Det här måste juh va på konsol för det finns ingen chans att det ser ut såhär på pc 🤣🤣🤣. Och om det ser ut såhär på pc så kan dom behålla den för sig själva 🤣🤣🤣

Alltså? Vad har du för issues som tror att series x spel o ps5 spel är fulare än på PC? Vakna du nyss under en möglig sten eller? Kamma dig

Medlem

Såg tyvärr ganska B ut, luktar lite Gollum kring det här.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ja, jag vill ha ett BRA Walking Dead spel som inte är VR eller TellTale.

Days Gone kanske skulle vara något för dig, även om det ju förstås inte är WD.

Medlem
Skrivet av robbis:

Alltså? Vad har du för issues som tror att series x spel o ps5 spel är fulare än på PC? Vakna du nyss under en möglig sten eller? Kamma dig

Jobbig att höra sanningen? 🤣🤣🤣 Har inget hår så det blir svårt att kamma sig gosse.

Medlem
Skrivet av Eight08:

Days Gone kanske skulle vara något för dig, även om det ju förstås inte är WD.

Days Gone? Jag är den största reklampelaren för det spelet, klarat det 6 ggr nu, kör bara på svåraste för att försöka få någon utmaning, sitter och drömmer om ett Days Gone 2.

Tack för tipset, det var 100% ett sådant spel jag vill ha i Walking Dead


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Jobbig att höra sanningen? 🤣🤣🤣 Har inget hår så det blir svårt att kamma sig gosse.

Herregud ..


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Mirage:

Days Gone? Jag är den största reklampelaren för det spelet, klarat det 6 ggr nu, kör bara på svåraste för att försöka få någon utmaning, sitter och drömmer om ett Days Gone 2.

Tack för tipset, det var 100% ett sådant spel jag vill ha i Walking Dead

Misstänkte det. Men tänkte att det ändå fanns en 3% risk att du hade missat det Även jag drömmer om ett DG2.

1
Skriv svar