Quiz – Vad kan du om beroendeframkallande spel?

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Medlem

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Kasssst

Fragtjuv

Svagt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Räknade tydligen fel på antalet WoW expansioner, lita aldrig på huvudräkning innan dagens hink kaffe


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Där jag inte har koll kan jag i alla fall gissa rimligt

Medlem

Roligt quizz

Medlem
Medlem

Meh, ingen korrekt gissning denna gång.

Medlem
Medlem

ez

Medlem
Skrivet av Managor:

Mitt resultat: 8/10.

Räknade tydligen fel på antalet WoW expansioner, lita aldrig på huvudräkning innan dagens hink kaffe

Fråga med 3 siffersvar, modelnummer med siffror etc? Om tre siffror i ordning, som nu, 8,9,10, välj den i mitten. Över 33% sannolikhet att den är rätt. Modellnummer, ex Modell R25, Modell S2500, Model T3000, titta efter två modeller som är snalika i längd/storlek/syntax, dvs Modell 2500 och Model 3000. Någon av dessa är rätt. Vilken av dessa matchar bäst med det tredje alternativet? Jo, Modell S2500, så den är troligen rätt.

Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem
Medlem

9/10 glömde bfa inser jag

Gen
Medlem

Wohoo!

Medlem
Medlem

signatur

Allätare

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Jag gillar att bli totalt uppslukad och beroende av ett spel under en period. Som Baldur's Gate 3 nu.

Medlem

Bara en till please! 😊

Var förvånad dock att Civilization inte fanns med. Har själv aldrig spelat mer beroendeframkallande spel. "Just one more turn" när solen går upp och fåglarna börjar kvittra... 😬

Medlem
Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem

Känns konstigt att få ett såpass bra resultat i en quiz vars innehåll jag till 90% är total ointresserad av.

123
Skriv svar