Spana in bosstrider och co-op i ny Lords of the Fallen-video

Robot
Spana in bosstrider och co-op i ny Lords of the Fallen-video

Såväl som magier, miljövariation och de parallella världarna.

#Hexworks, #Lords-of-the-fallen, #nyhetstips


Redaktör
Ponny

Jag kommer aldrig sluta triggas över att ettan och tvåan heter precis samma sak.

En reboot med samma titel efter cirka 20 år är jobbigt nog.


signatur

En Bamseponny av folket

Jag förundras över att man aldrig utvecklar de här spelen, man går från "rum" till rum och möter en stor boss som är OP och man måste hoppa undan (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag kommer aldrig sluta triggas över att ettan och tvåan heter precis samma sak.

En reboot med samma titel efter cirka 20 år är jobbigt nog.

Men det blir lätt att gissa vad trean kommer heta. : )

Medlem

Jag tycker att det ser väldigt intressant ut. Lagom svårt. Inte frustrerande svårt.

Medlem

Något gör att det inte alls känns så intressant som innan. Allt känns så stelt och förbestämt ut på något vis. Det gör det inte bättre av att de försöker efterlikna arkitekturen på omgivningarna från Elden Ring.
Nej, det är absolut ingen Elden Ring-dräpare eller ens i närheten av den nivån.

Medlem

Ser frustrerande svårt ut, tillkrånglat med en massa konstiga förmågor. Två olika parallell världar, käns bara förvirrande. Ser inte så snyggt ut längre. Risk att detta är ett över ambitiöst spel utan skönt flyt som i SoulsborneRing.
Hoppas jag har fel. Vill så gärna att detta ska bli bra & ett allternativ till Elden Ring.

Medlem
Skrivet av LeoCross:

Ser frustrerande svårt ut, tillkrånglat med en massa konstiga förmågor. Två olika parallell världar, käns bara förvirrande. Ser inte så snyggt ut längre. Risk att detta är ett över ambitiöst spel utan skönt flyt som i SoulsborneRing.
Hoppas jag har fel. Vill så gärna att detta ska bli bra & ett allternativ till Elden Ring.

“Soulsbornering” really?

Medlem
Skrivet av McRaoul:

“Soulsbornering” really?

Nope, ska vara "Soulsbornekiroring"

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Nope, ska vara "Soulsbornekiroring"

😂

1
Skriv svar