Star Wars Outlaws tar oss tillbaka till Tatooine med Mos Eisley och Jabba the Hutt

Robot
Star Wars Outlaws tar oss tillbaka till Tatooine med Mos Eisley och Jabba the Hutt

Äger rum mellan episod fem och sex.

#star-wars-outlaws


Medlem

Hoppas det blir en bra/kul linjär upplevelse, vill inte ha ett AC/farcry i starwars skin med ointressanta collectibles över hela kartan för att dryga ut speltiden. Ser iaf väldigt snyggt ut.

Medlem

Tycker det är rätt tråkigt att vi IGEN hamnar på Tatooine... planeten är klassisk men jösses vad den ska vara med överallt.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Tycker det är rätt tråkigt att vi IGEN hamnar på Tatooine... planeten är klassisk men jösses vad den ska vara med överallt.

Den är ju lika självklar som ost på pizza

Medlem

Haha, Star Wars kan verkligen inte släppa Tatooine!!

Medlem

Tråkigare planet än Tatooine får man leta efter. Hela grejen med planeten från början var ju att den låg långt ute på vischan och var en plats där det inte hände så mycket.

Medlem

Classic FZ som gör två artiklar av samma youtube video

Medlem
Skrivet av Gaara:

Hoppas det blir en bra/kul linjär upplevelse, vill inte ha ett AC/farcry i starwars skin med ointressanta collectibles över hela kartan för att dryga ut speltiden. Ser iaf väldigt snyggt ut.

Skönt att se någon annan säga vad jag tänker. Men jag skulle inte ha stora förväntningar på det då det inte bara är ett open world spel, utan även är producerat av Ubisoft. Och de gör ju så med dem alla. Ubisoft är största anledningen varför inte gillar open world spel. Men man kan ju hoppas.

Medlem

Hoppas att man kan välja att spela som Man. Kan inte riktigt leva mig in i spel där man lirar som kvinna.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

"Julian Gerighty, regissör, säger dock att de inte bara kommer kommer återuppbygga Tatooine utan "skapa en plats med sin egen historia".

Så inte canon och all kinds of fuckery, lore wise.


signatur

I drank what?

Medlem

Vid såna här tillfällen kan jag verkligen uppskatta att jag inte sett en enda Star Wars-film. Tycker det ser skitgrymt ut och bryr mig inte nämnvärt vart det utspelar sig sålänge det är någorlunda intressanta miljöer, vem man spelar som eller hur korrekt Star Wars-igt det nu är. Tror det kan bli kanonbra!

Medlem

Star Wars! Ett oändligt universum där bara fantasin sätter gränserna. Ändå ska det alltid kretsa kring tidslinjen från filmerna. Tycker det är skittråkigt. Fan kom på något nytt där alla karaktärer och planeter är nya istället.

Medlem
Skrivet av Ro-Jaws:

Star Wars! Ett oändligt universum där bara fantasin sätter gränserna. Ändå ska det alltid kretsa kring tidslinjen från filmerna. Tycker det är skittråkigt. Fan kom på något nytt där alla karaktärer och planeter är nya istället.

Risk vs Reward. Därför satsas det på något folk känner igen, tycker om och vill vara del av.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Risk vs Reward. Därför satsas det på något folk känner igen, tycker om och vill vara del av.

Jo, fattar att dom tror det men helt ärligt tror jag folk hellre hade tagit något nytt faktiskt. Star Wars säljer i vilket fall som helst. Dom behöver inte falla tillbaka på det gamla hela tiden. Dom flesta (vad jag har sett och läst iaf) verkar mest trötta på skiten som mjölkats nu i många år med vissa undantag såklart.

Medlem

Jag hoppas verkligen, verkligen inte att man börjar som en vanlig småkriminell figur och efter fem minuter så visar det sig att man blir en Jedi och helt plötsligt ska hela universum räddas från en Sith-skurk igen.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Jag hoppas verkligen, verkligen inte att man börjar som en vanlig småkriminell figur och efter fem minuter så visar det sig att man blir en Jedi och helt plötsligt ska hela universum räddas från en Sith-skurk igen.

Ja, det vore skönt om protagonisten inte svänger sig med ett lasersvärd åtminstone i ett spel. Star Wars har plats för så många fantastiska historier utanför jedi/sith. Tycker dock detta spel ser lovande ut.

Medlem
Skrivet av Mcgreag:

Tråkigare planet än Tatooine får man leta efter. Hela grejen med planeten från början var ju att den låg långt ute på vischan och var en plats där det inte hände så mycket.

Nja.
Visst, där Luke och Ben håller till, det är ute på vischan i kontrast till Mos Eisley; "You will never find a more wretched hive of scum and villainy. We must be cautious!" Planeten är överlag ett farligt ställe. Så snarare skulle jag jämföra planeten med typ förorten
Mystiska Sandpeople och Jawas, Jabba's brottssyndikat, smugglare, prisjägare. Imperiet är såklart där för att styra upp lite och leta skurkar. Vi har precis allting som ÄR star wars på den planeten inkl de ikoniska byggnaderna osv osv, det är därför den används.

Sen kan planeten användas i ett slappt syfte, för att det ska kännas lite som star wars , för att väga upp det dåliga och det man inte får till... är det bra star wars så ska planeten eller att det finns te.x jawas och byggnader man känner till inte vara det som avgör.

Gillar de nyare Assassins Creed så kanske kan bli okej.. men hade ju hellre sett något i still med KOTOR.

1
Skriv svar