Diablo IV: 1000 spelare som når nivå 100 i Hardcore får sitt namn på en staty

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Jag har aldrig haft nerverna att spela upp en hardcore char bortom typ lvl20 då jag skulle slita mitt hår av att bli av med alla timmar samt loot

Inte jag heller, men samtidigt börjar jag ju om i ladder eller seasons osv. Man kanske får se det så helt enkelt, försöka tävla mot sig själv att komma längre varje gång.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jo. Det är bara folket som haft spelet t ex via recensionskod och annat innan 2 Juni som inte får vara med.

Som sagt, dum tävling på så sätt men det är ju uppenbart att det bara är för publicitet.

Varför tycker du att det är en dum tävling? Det är väl ganska coolt att få sitt namn på staty ingame.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Varför tycker du att det är en dum tävling?

För att folk som betalar för 4 dagars early access har en fördel gentemot resten. Borde spelas på lika punkter kan jag göra om man ska ha en sådan här tävling.

Dessutom så var det tänkt som så att de som fått förtur och recensionsspelat skulle få vara med också, men de visste ju redan enormt mycket om spelet och hade så också en klar fördel.

Om Blizzards avsikt var att ha en kul och bra tävling hade en mycket bättre idé varit att vänta till "Season One" när de flesta är bekanta med spelet och sedan se vem som gör det snabbast. Märks att hela poängen med denna tävling är att bygga upp hype inför release och tittare/visningar på ställen som Twitch och Youtube

Skrivet av Kleptoman:

Det är väl ganska coolt att få sitt namn på staty ingame.

Vad jag förstod var det bara en staty som skulle stå hos Blizzard och inte ingame? Måste ha missat något då.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

För att folk som betalar för 4 dagars early access har en fördel gentemot resten. Borde spelas på lika punkter kan jag göra om man ska ha en sådan här tävling.

Dessutom så var det tänkt som så att de som fått förtur och recensionsspelat skulle få vara med också, men de visste ju redan enormt mycket om spelet och hade så också en klar fördel.

Om Blizzards avsikt var att ha en kul och bra tävling hade en mycket bättre idé varit att vänta till "Season One" när de flesta är bekanta med spelet och sedan se vem som gör det snabbast. Märks att hela poängen med denna tävling är att bygga upp hype inför release och tittare/visningar på ställen som Twitch och Youtube

Vad jag förstod var det bara en staty som skulle stå hos Blizzard och inte ingame? Måste ha missat något då.

Den är fysisk såvitt jag vet. Det blev lite fel eftersom jag ändrade i mitt inlägg innan jag skickade den.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kul som publicitets-jippo, inga vanliga dödliga kommer ge sig på detta. Samtidigt är det nog ett maraton snarare än en sprint, så kanske går det att var taktisk.

Lilith kommer ta oss alla för eller senare, så det är bara njuta av resan dit!

Om en HC-karaktär dör, blir det en SC-karaktär då?

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Kul som publicitets-jippo, inga vanliga dödliga kommer ge sig på detta. Samtidigt är det nog ett maraton snarare än en sprint, så kanske går det att var taktisk.

Lilith kommer ta oss alla för eller senare, så det är bara njuta av resan dit!

Om en HC-karaktär dör, blir det en SC-karaktär då?

Nej, om en hc-char dör är den död och borta för evigt.

Medlem

Off topic. Det är något problem med nya artikeln. Och det står level 1000. 😊

Medlem
Skrivet av inkui:

Off topic. Det är något problem med nya artikeln. Och det står level 1000. 😊

Artikeln länkar till förstasidan 🤣

Medlem

Jo det förhåller sig riktigt extremt längst upp på förstasidan nu

12
Skriv svar