Netflix släpper en uppföljare till Valiant Hearts: The Great War

Robot
Netflix släpper en uppföljare till Valiant Hearts: The Great War

En fortsättning på första världskriget signerad Netflix.

#Valiant-hearts-coming-home, #netflix


Geeks Gaming

Jag gillade valiant hearts, det var en lite oväntad upplevelse som slog ganska djupt.

Jag förstår att det finns en sida till att berätta från överlevares ögon men jag är inte helt övertygad att man klarar av att upprepa magin igen

Medlem

Gillar skarpt utbudet av spel på ios genom netflix, kan tipsa om:
TMNT: Shredders revenge
Kentucky Route Zero
Twelve Minutes
Reigns: Three kingdoms
Immortality
Spiritfarer
Oxenfree
Into the breach
Moonlighter


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Ska testa nu, har tre veckor kvar innan abonnemanget avslutats.

Medlem

Netflix OCH Ubisoft...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kom inte igenom en sektion på första spelet så det ligger oavklarat fortfarande.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Angelino:

Gillar skarpt utbudet av spel på ios genom netflix, kan tipsa om:
TMNT: Shredders revenge
Kentucky Route Zero
Twelve Minutes
Reigns: Three kingdoms
Immortality
Spiritfarer
Oxenfree
Into the breach
Moonlighter

Deras utbud är riktigt trevligt!


signatur
Medlem

Kan oxå rekommendera before your eyes då jag just körde det. 90 min långt, engångsgrej.

Medlem

Första spelet var otroligt bra och känslosamt, men är så emot att spela på mobilen så lär nog inte bli något spelande av andra spelet.

Medlem

Fantastiskt då jag älskade ettan. Men håller med om att mobilen är ett gissel att spela på så jag är glad att jag har de flesta andra spelen på PSN m.m. Har redan börjat se i kors pga för mycket youtube på mobilen men har man en ipad så går det väl att spela med DualShock 4 m.m.
Immortal har dock fått dåligt omdöme på
iphone pga strul… hoppas det är löst nu.

Men hallå, varför har inte Netflix samlat alla sina iOS-spel i AppStore-länken ”More by Netflix”?
Man måste alltså veta på förhand vilka spel de lägger upp. Skumt…

Medlem

Originalet var riktigt fint, sonen älskar det. Lite trist att det är exklusivt för Netflix. Hur många vet ens att de har spel? Känns som många kommer missa uppföljaren.

Medlem

Hoppas det kommer till pc också. Har Netflix men vill fan inte spela på mobilen, även om första spelet var ett av 10-talets bästa spel imo.

Redaktör
Ponny

Älskar ÄLSKAR Valiant Hearts. Hur är det, kan man ladda ner spel till mobilen via Netflix-appen? Ska ut och flänga i veckan och det här spelet skulle kunna funka.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Älskar ÄLSKAR Valiant Hearts. Hur är det, kan man ladda ner spel till mobilen via Netflix-appen? Ska ut och flänga i veckan och det här spelet skulle kunna funka.

Jag med! <3
Var det måhända du som recenserade det i pcg när det begav sig? Om inte så är jag rätt säker på att du i alla fall har uttryckt din kärlek till spelet på andra håll i tidningen.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Älskar ÄLSKAR Valiant Hearts. Hur är det, kan man ladda ner spel till mobilen via Netflix-appen? Ska ut och flänga i veckan och det här spelet skulle kunna funka.

Dom skickar dig bara till Android/iPhone store som at du ska köpa det utan Netflix men det är gratis, verkar det som. Simpelt iafl, man behöver inte gå via Netflix för att lira sen

Redaktör
Ponny
Skrivet av Najkan:

Dom skickar dig bara till Android/iPhone store som at du ska köpa det utan Netflix men det är gratis, verkar det som. Simpelt iafl, man behöver inte gå via Netflix för att lira sen

Aha! Tack för klargörande. Då borde det vara en lätt plätt att ordna.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av alex_ceci:

Jag med! <3
Var det måhända du som recenserade det i pcg när det begav sig? Om inte så är jag rätt säker på att du i alla fall har uttryckt din kärlek till spelet på andra håll i tidningen.

Jag är nästan hundra på att det var jag! Satte cirka 86 om jag minns rätt? Och jo, det har jag fortsatt tjata om. I det här fallet ska man tjata. Kom ju nån liten men mycket gripande spinoff till mobila format minns jag också. Tårar kan ha förekommit. 💔


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag är nästan hundra på att det var jag! Satte cirka 86 om jag minns rätt? Och jo, det har jag fortsatt tjata om. I det här fallet ska man tjata. Kom ju nån liten men mycket gripande spinoff till mobila format minns jag också. Tårar kan ha förekommit. 💔

Hehe nice då minns jag rätt!
Aha den har jag missat helt..
Bra tjatat! 😊

Medlem

Underbart spel, funkar ok på mobilen även om jag hade föredragit konsollen.

Musiken, berättelserna, sättet de lägger in riktiga foton och bakgrundsinformation. All the feels.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Originalet var riktigt fint, sonen älskar det. Lite trist att det är exklusivt för Netflix. Hur många vet ens att de har spel? Känns som många kommer missa uppföljaren.

Man laddar ner spelen "som vanligt" via App store, loggar bara in med sitt Netflix-konto. Men håller med i övrigt.

1
Skriv svar