Tradition: Januaris Playstation Plus-spel ser ut att ha läckt

Robot
Tradition: Januaris Playstation Plus-spel ser ut att ha läckt

Star Wars, Fallout och metroidvania.

#Playstation-plus


Medlem

En bra månad. Är speciellt sugen på Axiom Verge 2.

Fallout 76 hade jag gärna spelat om det hade varit 60 fps.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent

Spelar Axiom Verge 2 just nu. Det är riktigt, riktigt, riktigt bra.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Första Axiom Verge var kalasbra och jag har tänkt köpa tvåan.

När jag inte köpte det direkt när det släpptes så har det blivit att jag väntat på att se en prissänkning men har inte sett någon än.

Jag hoppas musiken är lika bra som i det första spelet också.

ZF
Medlem

Trodde 76 var F2P så som alla gnällde om grindet?

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Spelar Axiom Verge 2 just nu. Det är riktigt, riktigt, riktigt bra.

Jag har klarat ut Axiom Verge 2 men det är långt ifrån lika bra som första spelet.
Tyvärr känns det rätt B i jämförelse.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Avstängd

En riktigt usel månad.

Medlem

Är väl ändå första Axiom Verge som blivit hyllat. Tvåan fick hyfsat ljummen kritik, med rätta.

Skribent
Skrivet av lonian:

Jag har klarat ut Axiom Verge 2 men det är långt ifrån lika bra som första spelet.

Jag gillar det hittills.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

En riktigt usel månad.

Precis, bara urgamla spel.


signatur

I drank what?

Medlem

Ja vad hände egentligen med Axiom verge 2? Känns nästan lite missvisande titelmässigt ur ett spelmekaniskt perspektiv då de två, helt ärligt, känns helt olika.

Är ett stort fan av ettan och hade väldiga förhoppningar på när tvåan dök upp som en glad överraskning. Men vapnen, världen, musiken. Allt skiljer sig från ettan och det på alla sätt, dessvärre, till det sämre. Ni som är nyfiken på detta, gör er själva en tjänst, låt detta ligga och spela igenom första spelet istället.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Precis, bara urgamla spel.

Åldern på spel kvittar väl om dem är bra och man inte har spelat dem?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det är riktigt sjukt att Fallout 76 inte redan är gratis så som alla dlc kostar mm. Körde spelet rätt mycket när det kom och har sedan försökt spela det igen. Men det är verkligen inte ett spel för mig. Väldigt tids krävande och jag blir bara väldigt frustrerad av det.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Åldern på spel kvittar väl om dem är bra och man inte har spelat dem?

Problemet med urgamla spel, iaf för mig, är att jag troligtvis spelat dem om jag tyckt de var intressanta. Så min kommentar "urgamla spel" är mer i stil med "Jag har redan spelat, varvat och varvat igen de spel jag är intresserad av i denna samlingen. Mög!"

Förutom det har du rätt. Ålder spelar ingen roll på bra spel (eller spel du tycker är bra)


signatur

I drank what?

1
Skriv svar