Jensen Ackles ville ha rollen som Joel i The Last of Us-serien

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Klart bättre val än Pascal, synd det inte blev så.

Nope håller inte med detta, sjukt tur det inte blev han.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skribent
Skrivet av Fr0gg0.:

Alla är bra för olika roller, Pascal hade aldrig någonsin kunnat göra Soldier Boy eller Dean Winchester som Ackles gör bra. Men för Joel är Pascal ett bättre val.

Jag håller med i det du säger om roller. Dock tror jag Pascal skulle kunna göra en bra Soldier boy faktiskt, annorlunda än Ackles men ändå göra en egen bra variant av karaktären.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det har varit min uppfattning, också.
Det gör att hela syftet och motivationen för skivandet av artikeln känns suspekt.

Scenariot jag kanske lite konspirationsteoretiskt börjat måla upp i mitt huvud är att det finns någon underground-cell av mongon som tycker Pedro är för brun i hyn för att spela Joel, och försöker yrka på att den här väldigt generiskt vita fotomodellen (från nån B-serie) därför skulle passat mycket bättre.

Om den gissningen stämmer och du skulle tillhöra detta gäng så för guds skull gör dig själv en tjänst och radera allt du skrivit på ämnet som kan kopplas tillbaka till dig, Annars känns det som du kan riskera framtida arbetstillfällen, eller bli registrerad på nån lista över potentiellt farliga individer.

Herre min.. Växla ned lite.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Utseendemässigt passar han. Men vet inte om skådespelarmässigt. Han är jävligt bra på sitt sätt men en mörk drama roll som joel vet jag inte om han kan klara av. I alla fall aldrig sett han göra något liknande

Det kan inte Pascal heller. Tror han hade varit mycket bättre som Joel.

Medlem

The woke of us.
Fan bryr sig, det kommer vara skit som allt annat dom bajsar ut.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Utseendemässigt passar han. Men vet inte om skådespelarmässigt. Han är jävligt bra på sitt sätt men en mörk drama roll som joel vet jag inte om han kan klara av. I alla fall aldrig sett han göra något liknande

Klart han klarar av det han är en bra skådis, han gjode väldigt bra jobb i Supernatrual på alla punkter, även i Dark Angel S2 var han stark och bra iden rollen viklet var mera en mörkdrama roll än Supernatural. Jensen Ackeles hade varit 100ggr bätte än det vi fick. Pedro Pascal passar inte i denna rollen varken som skådis eller utseende.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det har varit min uppfattning, också.
Det gör att hela syftet och motivationen för skivandet av artikeln känns suspekt.

Scenariot jag kanske lite konspirationsteoretiskt börjat måla upp i mitt huvud är att det finns någon underground-cell av mongon som tycker Pedro är för brun i hyn för att spela Joel, och försöker yrka på att den här väldigt generiskt vita fotomodellen (från nån B-serie) därför skulle passat mycket bättre.

Om den gissningen stämmer och du skulle tillhöra detta gäng så för guds skull gör dig själv en tjänst och radera allt du skrivit på ämnet som kan kopplas tillbaka till dig, Annars känns det som du kan riskera framtida arbetstillfällen, eller bli registrerad på nån lista över potentiellt farliga individer.

Så andra tankar är alltså fel och man skall hoppa på folk som anser att Jensen Ackels hade varit bättre eller vad försöker du säga? Jensen Ackles hade passat på alla sätt bättre än Pedro Pascal, hade även tillfört som person till serien som sådant. Pedro Pascal är kommer springa runt i sociala medier och attakera fans av spelet när de klagar på att serien inte följer spelet på en ända korrekt punkt vilket troligen kommer vara fallet.

Detta är något Pedro då har gjort förr och kommer att göra igen, han är rätt toxic vilket Ackels inte är.

Medlem
Skrivet av fredde82:

The woke of us.
Fan bryr sig, det kommer vara skit som allt annat dom bajsar ut.

Ja hade de inte tänkt göra något woke hade de aldrig tagit wokekungen Pedro Pascal som skådis, serien dör redan där är jag rädd för.

Medlem

Vet inte om Jensen hade varit bra som Joel men jag tycker att han är en bra skådespelare överlag. Tycker han klarar både tragedi och komedi.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av fejksson:

Ta det inte personligt men du låter som det där underground-cell mongot du pratar om.

Förövrigt är supernatural en av de bästa serierna som finns och Jensen ackles är skitgrym.

Håller med, Supernatural är jäkligt bra. Och Jensen gör en grymt bra insats.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Håller med, han skiner verkligen i The Boys!

Håller också med. Han dominerar alla scener han är med i.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det har varit min uppfattning, också.
Det gör att hela syftet och motivationen för skivandet av artikeln känns suspekt.

Scenariot jag kanske lite konspirationsteoretiskt börjat måla upp i mitt huvud är att det finns någon underground-cell av mongon som tycker Pedro är för brun i hyn för att spela Joel, och försöker yrka på att den här väldigt generiskt vita fotomodellen (från nån B-serie) därför skulle passat mycket bättre.

Om den gissningen stämmer och du skulle tillhöra detta gäng så för guds skull gör dig själv en tjänst och radera allt du skrivit på ämnet som kan kopplas tillbaka till dig, Annars känns det som du kan riskera framtida arbetstillfällen, eller bli registrerad på nån lista över potentiellt farliga individer.

Du låter mycket mer hudfärgsfokuserad än någon kritiker jag hört. Chill, allt är inte hudfärg, förutom för rasister.


signatur

I drank what?

Geeks Gaming
Skrivet av fredde82:

The woke of us.
Fan bryr sig, det kommer vara skit som allt annat dom bajsar ut.

Men vänta, gillade du inte TLOU? 🤔

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det har varit min uppfattning, också.
Det gör att hela syftet och motivationen för skivandet av artikeln känns suspekt.

Scenariot jag kanske lite konspirationsteoretiskt börjat måla upp i mitt huvud är att det finns någon underground-cell av mongon som tycker Pedro är för brun i hyn för att spela Joel, och försöker yrka på att den här väldigt generiskt vita fotomodellen (från nån B-serie) därför skulle passat mycket bättre.

Om den gissningen stämmer och du skulle tillhöra detta gäng så för guds skull gör dig själv en tjänst och radera allt du skrivit på ämnet som kan kopplas tillbaka till dig, Annars känns det som du kan riskera framtida arbetstillfällen, eller bli registrerad på nån lista över potentiellt farliga individer.

*thats-bait.gif*

OT så älskar jag Jensen Ackles och hoppas han får fler stora roller, men tror Pedro Pascal kommer göra det galant.

Medlem

Pedro Pascal är ett mycket bättre val för rollen.

Skrivet av fejksson:

Ta det inte personligt men du låter som det där underground-cell mongot du pratar om.

Förövrigt är supernatural en av de bästa serierna som finns och Jensen ackles är skitgrym.

Alltså, Supernatural är verkligen en skitdålig serie men smaken är som baken😊

Medlem
Skrivet av Mirage:

Du låter mycket mer hudfärgsfokuserad än någon kritiker jag hört. Chill, allt är inte hudfärg, förutom för rasister.

Haha he said some crazy shit, men samtidigt samtidigt så vet jag inte om du är medveten om hur galen amerikansk politik kan vara 😂

Klipp som kontrast från dokumentären "This Place Rules" som släpps på hbo 30dec

just sayin

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Tydligen inte :/
Kikade på en trailer nu.
Såg ut som en serie som prioriterat att casta fotomodeller över skådespelare.

Det är onekligen två biffiga och stiliga huvudrollsinnehavare. Men. De är väldigt duktiga skådisar med.
Jag skulle starkt rekommendera de första fem säsongerna. Jag ser inte så mycket serier men de första fem var guld!
Efter det blev det lite dippande kvalitet

Medlem
Skrivet av Evilof:

Det är onekligen två biffiga och stiliga huvudrollsinnehavare. Men. De är väldigt duktiga skådisar med.
Jag skulle starkt rekommendera de första fem säsongerna. Jag ser inte så mycket serier men de första fem var guld!
Efter det blev det lite dippande kvalitet

Tycker den dippade ordentligt där, men sen blev den bra igen mot slutet En av mina absoluta favoritserier. Säsong 5 var egentligen tänkt som ett riktigt slut för serien.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Tycker den dippade ordentligt där, men sen blev den bra igen mot slutet En av mina absoluta favoritserier. Säsong 5 var egentligen tänkt som ett riktigt slut för serien.

För mig kittlade Supernatural precis samma nerv som Buffy, det kombinerat med flertalet bra huvudrollsinnehavare (skulle säga att även Castiel kvalar in som huvudroll). Drog ut liiite väl länge men älskade alla säsongerna. Spinoffen är också den riktigt nice hittils.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Är det en nyhet att en skådespelare varit med och auditionat när det ska castas en stor roll?
Eller ligger nyhetsvärdet i att han ville ha rollen? Tror det gäller dom flesta som ingått i den processen.

Also: What the fuck är Supernatural.
Also: Vilken kritik kring castingen av Pedro, och vad grundas den i?
I swear to god att om svaret är att han har sydamerikanskt ursprung så kommer jag att blow a stack, alltså.

Varför denna svengelska?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

För mig kittlade Supernatural precis samma nerv som Buffy, det kombinerat med flertalet bra huvudrollsinnehavare (skulle säga att även Castiel kvalar in som huvudroll). Drog ut liiite väl länge men älskade alla säsongerna. Spinoffen är också den riktigt nice hittils.

Castiel är absolut en huvudkaraktär! Jag älskade också alla säsonger, men blev lite less på deras gnabbande som gick till överdrift där nånstans i mitten. Har inte sett spinoffen alls, hade låga förväntningar på den, men kanske borde ge den en chans då!

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Tydligen inte :/
Kikade på en trailer nu.
Såg ut som en serie som prioriterat att casta fotomodeller över skådespelare.

Det började typ så, men sen blev det något riktigt, riktigt bra med fantastisk dynamik mellan huvudrollerna och de återkommande karaktärerna.

Kan förstå om man har svårt att komma in i det om man börjar se på det nu, men vi som hängde med från 2005 till 2020 fick oss en helvetes jävla underbar resa

Medlem

Älskar Ackles, men som Joel? Nej tack! Tror Pedro kommer bli grym, jag var riktigt nöjd när jag såg den castingen. Ellie däremot, känns inte som nån höjdare!

FM-guru
F.d. Sisyr

Ackles hade säkert gjort det bra. Pascal gör det säkert också bra. Det kan inte beskrivas som en särskilt krävande roll och hade nog kunnat spelats av många skådespelare.

Medlem

Pedro var ett sämre val tycker jag, passa rinte alls, Jensen hade passat bättre i den rollen alla dagar i veckan.
Valet av Ellie är jag mer tveksam om, mest utseendemässigt. Dock vet jag att hon är en grym skådis så hon får nog över mig ändå.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Såg ut som en serie som prioriterat att casta fotomodeller över skådespelare.

Haha välkommen till The CW.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

För mig kittlade Supernatural precis samma nerv som Buffy, det kombinerat med flertalet bra huvudrollsinnehavare (skulle säga att även Castiel kvalar in som huvudroll). Drog ut liiite väl länge men älskade alla säsongerna. Spinoffen är också den riktigt nice hittils.

Jag har kollat igenom alla 15 säsonger två gånger hittills och har Supernatural ofta igång i bakgrunden som sällskap. Vad är det för spinoff? Det har jag inte hört något om.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag har kollat igenom alla 15 säsonger två gånger hittills och har Supernatural ofta igång i bakgrunden som sällskap. Vad är det för spinoff? Det har jag inte hört något om.

The Winchesters, finns på HBO Max. Handlar typ om deras föräldrar, hur de träffades osv.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

The Winchesters, finns på HBO Max. Handlar typ om deras föräldrar, hur de träffades osv.

Ok detta måste ja g kolla upp!


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Personligen tycker jag Supernatural är helt suveränt o blir bra mörkt också ibland, de som jämför det med typ Buffy o så bör nog kolla mer än några avsnitt.I fallet om han hade funkat som Joel,...det tror jag, han fixar det flesta roller känner jag. Apropå Supernatural, när denna låt kördes mot slutet blev det fasen jobbigt känslomässigt... Sjukt bra cover för den delen


signatur

Nothing is power without Control

123
Skriv svar