Spider-Man: Miles Morales släpps till pc den 18 november

Robot
Spider-Man: Miles Morales släpps till pc den 18 november

Och stödjer allt från ultrawide-format till DLSS 3.

#Insomniac-games, #Nixxes-software, #Spider-man-miles-morales


Medlem

Mer info från Steam:
Många grafikalternativ för att passa många olika datorer, olåst bildfrekvens och stöd för annan teknik, däribland prestandahöjande NVIDIA DLSS 3 och NVIDIA DLSS 2, bildkvalitetshöjande NVIDIA DLAA och latensförbättrande NVIDIA Reflex. Det finns även stöd för uppskalningsteknikerna AMD FSR 2.1, Intel XeSS och IGTI.

Medlem

Tyckte de första hade lite dålig perfomance och generellt inte så kul spel, skulle ge det 6/10. Har hört mycket förbättrades i detta spel så ser fram emot att prova det.

Medlem
Skrivet av noreason:

Tyckte de första hade lite dålig perfomance och generellt inte så kul spel, skulle ge det 6/10. Har hört mycket förbättrades i detta spel så ser fram emot att prova det.

Nu har jag inte spelat spelet men jag får ibte alls samma känsla av att vilja spela.
Gillade Arkham spelen såndet ör inte så att jag inte gillar "superhjältar".
Men spelet var väll en tidigare playstation exclusiv titel och dom har en tendens att överhypas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag fullkomligt ÄLSKADE Spider-man på PC, så jag ser verkligen fram emot detta! Första spelet flöt som en dröm här. r5 3600 och RTX 3080. 3440x1440 DLSS på Balanced och allt maxat.

Medlem

Jag tycker förra flyter på bra. 4K och i stort sett maxat på i5 10600K och 2080 Ti

1
Skriv svar