GHPC - en simulator för folk som tar stridsvagnar på allvar
Vi har väl redan det här? Spelet heter Squad, det är ju redan Combined arms. Mycket bra spel med tanks, apc, artilleri och infanteri.
Svårt att se ett renodlat tank spel bli någon hit. Vi ser ju idag att renodlade tankgrupperingar på ryssfronten inte är någon hit. De måste bli ubderstödda av infanteri.
Vi har väl redan det här? Spelet heter Squad, det är ju redan Combined arms. Mycket bra spel med tanks, apc, artilleri och infanteri.
Svårt att se ett renodlat tank spel bli någon hit. Vi ser ju idag att renodlade tankgrupperingar på ryssfronten inte är någon hit. De måste bli ubderstödda av infanteri.
Går iofs rätt bra för Warthunder och World Of Tanks.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
En värdig ersättare av Microprose M1 Tank Platoon?
ohhh de namnet väcker många goa minnen.
Går iofs rätt bra för Warthunder och World Of Tanks.
War thunder är ju blandat med flyg och båt.
Jag har varit Patreon i lite drygt ett år nu, kan varmt rekommendera spelet med en förvarning om att det är ganska tunt nu. De har arbetat utifrån vertical slices där patreons fått prova den senaste spelbara demon, den nuvarande versionen på steam är väldigt lik det men det känns som att utvecklingen tar fart på riktigt nu.
Det bästa ljust nu är rösterna i spelet (enbart för amerikanska fordon just nu) där de är något dynamiska, vilket innebär att när pilproj börjar flyga i båda riktningarna så märks det på besättningen. Ligger du i bakhåll pratar de normalt men under beskjutning då skriker de, svär och låter som vad man kan tänka sig besättningen i en stridsvagn skulle låta som i krig.
Simuleringen av skador är redan bra men ska uppdateras avsevärt vad jag förstår. Kampanjen kommer att vara dynamisk med möjlighet till att påverka logistic, flygunderstöd osv. Multiplayer planeras enbart vara PVE vad jag förstår. Infanteri som kan vara avsuttet planeras också men du kan inte kontrollera enskilda soldater bortsett från pv-vapen som TOW.
Ger man utvecklarna ett år till så tror jag vi har en otroligt bra kombination av något i stil med steelbeasts simulering och War thunders kontroller. Ett minus är att de inte planerar interiörer.
Man saknar inte kon förrän båset är tomt
Vi har väl redan det här? Spelet heter Squad, det är ju redan Combined arms. Mycket bra spel med tanks, apc, artilleri och infanteri.
Svårt att se ett renodlat tank spel bli någon hit. Vi ser ju idag att renodlade tankgrupperingar på ryssfronten inte är någon hit. De måste bli ubderstödda av infanteri.
Det här spelet fokuserar mer på singleplayer och renodlad simulering av stridsvagnar, flygunderstöd, artilleri samt pansarskytte och liknande planeras komma i en senare del av utvecklingen. Du kommer dock inte kunna styra enskilda soldater utan det verkar bli någon form av taktiskt/strategiskt element som du kontrollerar.
Man saknar inte kon förrän båset är tomt
War thunder är ju blandat med flyg och båt.
i know, men likväl tanks.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Jag har varit Patreon i lite drygt ett år nu, kan varmt rekommendera spelet med en förvarning om att det är ganska tunt nu. De har arbetat utifrån vertical slices där patreons fått prova den senaste spelbara demon, den nuvarande versionen på steam är väldigt lik det men det känns som att utvecklingen tar fart på riktigt nu.
Det bästa ljust nu är rösterna i spelet (enbart för amerikanska fordon just nu) där de är något dynamiska, vilket innebär att när pilproj börjar flyga i båda riktningarna så märks det på besättningen. Ligger du i bakhåll pratar de normalt men under beskjutning då skriker de, svär och låter som vad man kan tänka sig besättningen i en stridsvagn skulle låta som i krig.
Simuleringen av skador är redan bra men ska uppdateras avsevärt vad jag förstår. Kampanjen kommer att vara dynamisk med möjlighet till att påverka logistic, flygunderstöd osv. Multiplayer planeras enbart vara PVE vad jag förstår. Infanteri som kan vara avsuttet planeras också men du kan inte kontrollera enskilda soldater bortsett från pv-vapen som TOW.
Ger man utvecklarna ett år till så tror jag vi har en otroligt bra kombination av något i stil med steelbeasts simulering och War thunders kontroller. Ett minus är att de inte planerar interiörer.
Tack för fyllig info!
Aha, inte alls? Jag testade i går och blev lite fövånad över det - fick för mig att det skulle vara mer simmigt. Men kul att klämma på likväl!
i know, men likväl tanks.
Missförstod dig nog trodde du svarade och menade att war thunder gick bra med enbart tanks därför jag nämnde att det även har flyg i striderna. Eftersom inlägget du citerade nämnde att man inte enbart bör ha tanks i strid.
Missförstod dig nog trodde du svarade och menade att war thunder gick bra med enbart tanks därför jag nämnde att det även har flyg i striderna. Eftersom inlägget du citerade nämnde att man inte enbart bör ha tanks i strid.
Fair enough!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>