Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Har äntligen fått igång Civilization: Beyond Earth efter flera år. Tror jag inte ens spelat med expansionen så jag har en session nu där jag testar flyttande städer som Nordsjö-alliansen.:)


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

War Thunder, Chivalry 2 och Hearts of Iron 4.

Medlem
Skrivet av werik:

Började också spela Skyrim för första gången i veckan, på PC Game Pass dock. Tog ett par dagar att välja ut och få igång lite moddar men nu är det riktigt roligt.

Blir säkert ännu bättre med mods, men jag orkar inte sitta vid datorn nu för tiden. Passar perfekt med en switch oled.

Har börjat om på Batman Arkham Asylum, sen blir det nog lite skjuta robotar i Generation Zero


signatur

Mvh Gordon Klootpung

Medlem

Jag och tre vänner spelar The Forest i co-op! Sällsynt kul att samla så många på en lördag när vi är 30 plus med vitt skilda tidtabeller.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pjotor:

Jag och tre vänner spelar The Forest i co-op! Sällsynt kul att samla så många på en lördag när vi är 30 plus med vitt skilda tidtabeller.

Ett av de spel jag har bäst co-opminnen (nytt ord!) från. Lite ojämnt men höjdpunkterna var grymma!

Medlem

Spela och spela.. Ska genomlida Escape from Tarkov.

Medlem

Jag är fast i flygplans-träsket. Så jag roterar mellan MSFS och Airport CEO. Ska försöka bryta det mönstret nu under söndagen och antingen fortsätta Cyberpunk eller påbörja Yakuza 6

Medlem

Jag har startat en ny karaktär i Valheim, väldigt roligt

Medlem

Spelade klart main storyn i Red dead redemption2.
Påbörjade Valorant.

12
Skriv svar