"Det stora uttåget." Ubisoft sägs tappa drivor av anställda

MEG
Medlem

Som riktlinje gäller, om ett företag tappar många anställda under en kort tid så är det någonting fel.
Såg detta för några år sedan, tror det var en föreläsare från Usa, tycker det låter vettigt.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det som jag störde mig på i Far Cry 6 var att fienden spawnade efter 5 sekunder precis där man hade dödat den. Vet inte om de har fixat till det ännu men har inte ens rört spelet efter det. Inte så kul att döda samma snubbe 25 gånger direkt. Trodde inte det var ett fantasy spel jag spelade, men tydligen. Hans polare hade väl någon Phoenix Down I fickan.

Känns inte alls som de gamla far cry spelen. Även försöket med New Dawn gillade jag inte. Bulletsponge fiender överallt och massa micro transaktioner. Så är det väl även i det nya om jag inte kommer ihåg fel, micro transaktioner då alltså.

Valhalla och de senaste assassin's creed spelen känns sådär i slutet. Sluten har varit väldigt dåliga i mitt tycke. Lägger ner 100+ timmar i spelet och får ett slut som inte är något intressant typ, vill inte spoila för dom som inte har klarat det ännu men usch vad jag absolut inte gillade slutet på Valhalla. Kommer troligtvis inte att köpa nästa assassin's creed eller far cry faktiskt. Känns verkligen som att de har tappat stinget.

Medlem

hoppas skiten går i kk så vi får se någon annan ta över heroes spelen för med ubisoft kommer det inte hända något vilket
är väldigt tråkigt.

12
Skriv svar