Är spelhösten här nu? Vad spelar du i helgen?

Medlem

Rayman Legends och GTA IV

Medlem

Aliens fireteam elite, sjukt roligt men kan bero på AvP horde mode flashbacks, roligt har jag i alla fall

Skribent

Jag fick lite nytändning på Jurassic World Evolution. Men vi får se, jag kanske ledsnar när velociraptorerna börjar jävlas och bryter sig ut stup i kvarten.

Medlem

Psychonauts 2. Fruktansvärt unikt spel och ruskigt bra.

Sedan Odyssey efter 60fps patchen.

Medlem

Blir nog en avinstallation av The Ascent. För mycket Cyberpunk för min del. Och hitta ett nytt co-op spel. Så det blir hitta-rätt-spel spelet.

Glitch och bugg mästerverk.

Medlem

Blir mer monster hunter world och försöka ta sig till iceborn och klara den expansionen i solo.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Psychonauts 2! H*****e vad bra det är. Det bästa jag spelat i år helt klart, grymt kul.

Hell yes! Började med detta mästerverk igår, hann avverka några timmar och hittills så älskar jag det!

Medlem
Medlem

Är väl snart klar med 12 Minutes, är bra och intressant men klarar inte så lång tid åt gången då loop spel egentligen inte är något jag gillar.
Sen har jag påbörjat Psychonauts 2 och det är än så länge grymt


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Fallout New Vegas

Medlem

Köpte Assassin's Creed Odyssey för 120:-, så det blir det och Guild Wars 2 i helgen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Just nu är det nästan uteslutande CoD Warzone/Multiplayer men blir kanske några omspelningar av dom gamla favoriterna


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Ville köra Tormented Souls i helgen men XB-versionen verkar inte ha släppts som den ska igår.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Tänkte testa Subnautica below zero

Medlem

IL-2 Sturmovik i VR tills jag får nackont av att speja efter nassar bakom mig.

Medlem

Skulle kört lite Days Gone men grabben har norpat in PS5’an på sitt rum så jag testade lite State Of Decay 2 på xboxen.. Rätt kul faktist 🤔

Medlem

Det blir att köra klart The Ascent i helgen, och sen står jag i valet och kvalet om jag ska köra igenom Backbone eller beta av backlogen och köra Batman: Arkham Asylum. Det ger sig!

Medlem

ACW och ARK blir det för min del.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

It's not a lake, it's an ocean

Backloggjobbet fortsätter med Uncharted: The Lost Legacy. Men det blir lite Psychonauts 2 också.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Chicobello:

IL-2 Sturmovik i VR tills jag får nackont av att speja efter nassar bakom mig.

Inte DCS?

WoW och cyberpunk blir det nog


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Inte DCS?

Är rädd att jag skulle spendera alldeles för mycket pengar på dyra flygplan om jag gav mig in i DCS-träsket.

Medlem

Kör Northgard samt Middle-earth: Shadow of War växelvis.

Medlem

Spelar Psychonauts 2. Fantastiskt plattformspel!

Medlem

Spelade aldrig första Psychonauts, så till er som har bättre koll: finns det enkelt tillgängligt? Värt att köra ettan först eller skall man ge sig in på tvåan direkt?

Spelat en myriad av Tim Schafers övriga spel, sp det är en underlig blind spot.

Medlem

MSFS i VR och några matcher i World of Warships emellanåt.

Medlem

Kör lite grafiskt moddad GTA 5 online ett tag nu som paus från single player-spelen. Humankind och Hades blir det nog sen.

Ja och just det Psychonauts 2 ligger å väntar även.


signatur

//monster

Medlem

Här är börjar inte spelhösten än på några månader. 32 grader idag. Kanske blir det jakt på platinum i tlou 2 under ac:n ikväll.

Medlem

Fortfarande augusti, så fortfarande sommar. Här blir det 23 grader och sol imorgon
Spelar Quake, Spider-Man, och Psychonauts 2.

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Spelade aldrig första Psychonauts, så till er som har bättre koll: finns det enkelt tillgängligt? Värt att köra ettan först eller skall man ge sig in på tvåan direkt?

Spelat en myriad av Tim Schafers övriga spel, sp det är en underlig blind spot.

Har heller aldrig spelat det första så vet inte vad jag missar, ”kanske” kör det när jag är klar med tvåan.
Vad spelar du på? Det finns tillgängligt via Game Pass.

Skriv svar