Mer från Manor Lords, ett spel med stadsbyggande, rts och... krig!

Robot
Mer från Manor Lords, ett spel med stadsbyggande, rts och... krig!

Självklart ska det fightas också. Ny video från hypade projektet.

#early-access, #manor-lords


Medlem

HYYYYPEE! Detta är precis vad jag behöver. Hoppas det inte faller pladask som så mycket annat.

Medlem
Skrivet av AntonKG:

HYYYYPEE! Detta är precis vad jag behöver. Hoppas det inte faller pladask som så mycket annat.

Frågan är om det faller pladask för att vi spelare förväntar oss att det ska vara bättre än vad det är.
Spelet kanske ser väldigt "WOW!" ut när vi ser det i videos. Men när vi får spela det (även om det är precis som alla videos) så är det inte lika mycket wow. Farligt att bygga för mycket Hype kring och hoppas för mycket.

Medlem

hoppas hoppas detta blir bra, jävligt sugen


signatur

//monster

Medlem

Det jag har sett av det här spelet ser oerhört mysigt ut, har önskat mig ganska precis ett sånt här spel i åratal så det känns lovande. Hoppas han lyckas ro projektet i hamn.

Edit: Hoppas på en Jocke-stream med detta när det är i spelbart skick.

Medlem

Inga liknelser till Mount & Blade i artikeln?
Missed opportunity


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Frilansare
Skrivet av Ftmch:

Det jag har sett av det här spelet ser oerhört mysigt ut, har önskat mig ganska precis ett sånt här spel i åratal så det känns lovande. Hoppas han lyckas ro projektet i hamn.

Edit: Hoppas på en Jocke-stream med detta när det är i spelbart skick.

Lovar en stream när det når early access.

Medlem
Skrivet av Thane:

Frågan är om det faller pladask för att vi spelare förväntar oss att det ska vara bättre än vad det är.
Spelet kanske ser väldigt "WOW!" ut när vi ser det i videos. Men när vi får spela det (även om det är precis som alla videos) så är det inte lika mycket wow. Farligt att bygga för mycket Hype kring och hoppas för mycket.

Sanning! Men detta behöver jag verkligen. Älskade Empire: Total War, saknade bara att bygga. Hoppas bara det levererar hälften. Isåfall blir jag glad!

Avstängd
Skrivet av Shimo:

Inga liknelser till Mount & Blade i artikeln?
Missed opportunity

T.om titeln är som tagen från MnB...

Medlem
Skrivet av Shimo:

Inga liknelser till Mount & Blade i artikeln?
Missed opportunity

Manor Lords är ett Citybuilder med strategi slag och Mount and blade är ett RPG?

Medlem

Najs!
En enkelartat krigarspel med mycket strategi! Inga jävla magier och enskilda karaktärer som slaktar allt.

Vikingartema gillas starkt! Musiken sådan.-

1
Skriv svar