En av de bästa Witcher 3-moddarna snart uppdaterad - igen

Robot
En av de bästa Witcher 3-moddarna snart uppdaterad - igen

Hisnande HD i Halk Hogans häxar-höjdarmod.

#moddar, #the-witcher-3


Medlem

Grymt! Den modden är ett måste. Bra timing med en update då jag tänkte köra om The Witcher 3 igen i väntan på Cyberpunk 2077. Oklart om modden uppdaterar texturerna i Blood & Wine. Har för mig att så inte var fallet sist jag spelade med den.

Medlem

Synd inte spelet blev roligare för det (Ja, jag vet att ni är många som älskar spelet - men det föll inte mig i smaken).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Quake-konnässsör

Jocke kanske kommer spela om spelet nu när 3090 kortet kommer ut då kanske... fast nu i 8K !

Frilansare
Skrivet av almblad:

Jocke kanske kommer spela om spelet nu när 3090 kortet kommer ut då kanske... fast nu i 8K !

Mind blown!

Medlem
Skrivet av almblad:

Jocke kanske kommer spela om spelet nu när 3090 kortet kommer ut då kanske... fast nu i 8K !

Man kanske kan våga sig på HairWorks också!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av almblad:

Jocke kanske kommer spela om spelet nu när 3090 kortet kommer ut då kanske... fast nu i 8K !

Mja Witcher 3 i 8K borde nog funka...

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/technologies/8k/

Finns ingen DLSS teknik vad jag vet så kanske inte blir så jättehög fps på ultra med hairworks, men troligtvis ändå spelbart.

Gen
Medlem

Kör den tidigare versionen av modden och måste säga att den verkligen tillför mycket visuellt.

Medlem

Helvete vilken skillnad. Synd bara att man har en backlog större än hin håles stjärt och en massa spel som släpps inom en snar framtid.

Medlem

Shit, måste på allvar skaffa spelet till PC istället för XBox,
- men vänta nu, det fick man ju gratis på GOG i början av sommaren,

Medlem
Skrivet av Gen:

Kör den tidigare versionen av modden och måste säga att den verkligen tillför mycket visuellt.

Denna mod i all ära. Men jag är så extremt tacksam för scabbards modden.

Att varenda karaktär gick omkring med sina svärd svävandes utan slida störde jag mig något enormt på i min första playthrough.

Medlem

Markgrafiken fick sig ett rejält lyft tycker jag; gräs, snö o texturerna på sten o så. Däremot tycker jag vissa saker som ska föreställa metall såg mer plastigt ut med den lite grådassiga färgen. Bla på trätunnorna o metallen som går runt dem uppe o nere. På vissa såg det ut att gå från metall till plast.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Helvete vilken skillnad. Synd bara att man har en backlog större än hin håles stjärt och en massa spel som släpps inom en snar framtid.

Jag med, men planerar att spela om detta inom ett år ändå. Typ på C9:an när man skaffat något av 3000-seriens grafikkort... yum!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Dax för en nyuppdaterad lista med nödvändiga mods för 2020 månntro?

Medlem

Det vore riktigt trevligt om Witcher 3 fick stöd för moddar på PS5/XSX.

1
Skriv svar