Diablo III – releasefest i Stockholm

Robot
Diablo III – releasefest i Stockholm

Blizzard har röjt plats och tid för det officiella släppkalaset för det kanske mest efterlängtade actionrollspelet... någonsin?

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Diablo III – releasefest i Stockholm

Hur: Digital från Blizzard
När: Har det redan på datorn.
Var: På internet

Varför: Har för mycket cd-fodral hemma, så jag köper bara spel digitalt numera. Sen för att vara redo direkt inför LAN-festen som börjar tidigt på morgonen den 15 Maj

Medlem

Ser fram emot bilder från releasefesten, komplett med cosplaygalleri.

Hur: Beställt via postorder
När: Samma helg som den öppna betan rullade
Var: Webhallen

Medlem

Grymt ses där... värt å ha i samlingen.

Medlem

Hur: Förhandsbokning i affär
När: Måndag efter open beta
Var: Game
Tiden tills den 15 tar för lång tid =/

Medlem

Beställde via spelbutiken för några år sedan. Har aldrig haft några riktiga farhågor för att spelet skulle vara något annat än jättebra. Jippon är inget för mig, jag vill ha spelet och inget annat.

Medlem

Hur: Förhandsbokat(CE) online.
När: 15:e mars om jag inte minns fel - då releasedatumet spikades.
Var: GAME.se

Håller med...väntan känns allt längre nu när det närmar sig.

Medlem

Lär ju svänga förbi för att se spektaklet


signatur

Jag har ätit pannkaka!

MrX
Medlem

Jag beställde och betalade för spelet på Webhallen redan 2010-06-15 och klockan 15:55 för att vara exakt =P

Medlem

Fan, kan inte Malmö åtminstone ha nattöppet?

Medlem

Hur: WoW annual pass
När: äger det redan
Var: Battle.net

Varför: För att jag endå spelar WoW å då é de ju lika bra att få lite extra för det

Medlem

CE hemskickat 2 dgr innan
Men det spelar ingen roll för EU blir inte insläppta förrän 21.00 CET iaf


signatur

Meep!

Medlem

Hur: Beställt via postorder
När: För 2(?) år sedan, när första förhandsbokningarna på Webhallen kom upp.
Var: Webhallen
Varför: Kul spel

Medlem

Kommer de som förbeställt det på Webhallen kunna plocka ut det samma kväll också? Eller får man gott vänta tills nästa dag? Valde att ta ut det i butiken då Webhallen är oerhört sega med att lägga lådan på posten...

Medlem

Hur: Förhandsbokade 2 CE online
När: Någon gång under 2010
Var: Webhallen
Varför: Växt upp med Diablo 1&2 så är ett måste för mig och för att Diablo spelen är bäst.

Medlem

Hur: Förhandsbokat i butik
När: 2 mån sedan
Var: Webhallen i malmö

Naxos: Finns minst två butiker i malmö som har midnattsrelease. Webhallen och Gamestop på triangeln.
Jag kommer iaf vara väldigt långt framme i kön vid webhallen.

Medlem
Skrivet av Phobo:

CE hemskickat 2 dgr innan
Men det spelar ingen roll för EU blir inte insläppta förrän 21.00 CET iaf

Nej, det kommer vara live 09:00, och inte CET utan CEST.

Medlem

Köper det nog från webhallen eller någon övrig sida. Har ej bestämt mig ännu om det ska bli en collectors edition eller ej.

Nu mera handlar jag 90% av mina spel Digitalt via Steam. Finns dem inte på steam dock, som i Diablos fall så kan jag lika gärna köpa det retail.

Medlem

Det kommer vara live : Servers Go Live At 00:01 CEST for the European Region. Dom har uppdaterat posten 2 gånger för att ändra tiden. Senaste är altså 00:01 CEST.

källa : http://eu.battle.net/d3/en/blog/4278737

Hur: Beställt via postorder.
När: 2008.
Var: Webhallen.

Medlem

har polare som jobbar på game har det den 14:e samlarutgåva kanske eller vanliga.


signatur

Godspeed

Medlem

Skall smyga iväg på ett midnattsrelease jag med. Tror aldrig det har skett förut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Blir inget köp för mig, konstigt nog har jag inget sug alls för d3, även fast jag älskade d2. Verkar så utdaterat och fördummat på något sätt.

Medlem

Jag så gärna varit med. Hade blivit mitt första nattevent. Och har inte varit så hypad på ett spel på länge.

Men ska bort från Stockholm 7 maj till 1 juni, så jag kan inte vara med. *Gråter blod*

Inaktiv

Må kraften vara med er

Medlem

I Stockholm?
Där bor la fan ingen nuförtiden..?

Förbokat fysisk, vill ha ett fodral, det sitter liksom i ryggraden..

Medlem

Åh.. jag vill också vara med :s
Har inte varit på nåt nattevent heller. Kul att vara peppad på ett spel som när man va liten, och collectors kommer va sååå mysig att öppna! :3
Jag kunde inte hålla mig, va tvungen att göra en bild till deras tävling.. its not too late.. och de har jury, så d inte blir helt knasigt..
http://reveal.diablo3.com/en_EU/art_contest/#!/gallery/most_r...

Medlem
Skrivet av Manley:

I Stockholm?
Där bor la fan ingen nuförtiden..?

Nej det är ju bara Sveriges största stad, bor nog ingen där...

Dags att krypa upp ur källaren och inse att världen är större än den by du bor i

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Fan, kan inte Malmö åtminstone ha nattöppet?

Alla Gamestop butiker har nattöppet förutom Entré...Ska hämta mitt CE på Mobilia när dom har nattöppet.

Medlem

Har bokat Collector's Edition på Webhallen sedan Januari i år.

Lär få det den 15 maj men lär hämta ut det på ett utlämningsställe.... Fan också.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

123
Skriv svar