Sleeping Dogs-studion sover med fiskarna
Sleeping dogs är ett kanonspel , blev förvånad hur studion sedan ville gå vidare och nu ser vi resultatet.
Trist , hoppas andra studios tar över kompetensen som trots allt fanns i studion.
Det är nog knappast studions fel att det aldrig blev en uppföljare, snarare publishers som vägrade satsa på det.
Sleeping dogs är ett kanonspel , blev förvånad hur studion sedan ville gå vidare och nu ser vi resultatet.
Trist , hoppas andra studios tar över kompetensen som trots allt fanns i studion.
Det är nog knappast studions fel att det aldrig blev en uppföljare, snarare publishers som vägrade satsa på det.
Publishers har ju ansvar de med men i slutändan väljer studion vad de vill promota för publishers , jag tyckte det var galen satsning de ville gå vidare med och det stämde ju.
Tror den hära misslyckade Sleeping Dogs spinoffen** också bidrog till att dom lägger ner. Det KUNDE vart ballt, men det var ingen höjdare.
(Tror inte det hann släppas ens, lades ner i betastadiet, jag spelade det bara en kort period)
**Triad Wars, det presenterades som ett multiplayerspel i sleeping Dogs universat, och använde assets från sleeping dogs. men det visade det sig att det var Asynkron mp, dvs det var i princip ett facebookspel där du bara interagerade med andra människors AI:kontrollerade avatarer/ baser, och inte äkta mp.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Sleeping dogs är ett kanonspel , blev förvånad hur studion sedan ville gå vidare och nu ser vi resultatet.
Trist , hoppas andra studios tar över kompetensen som trots allt fanns i studion.
Det är nog knappast studions fel att det aldrig blev en uppföljare, snarare publishers som vägrade satsa på det.
Publishers har ju ansvar de med men i slutändan väljer studion vad de vill promota för publishers , jag tyckte det var galen satsning de ville gå vidare med och det stämde ju.
Spelföretag promotar alla möjliga idéer för publishers men det är publishen sen som bestämmer vilket projekt de är beredda att betala för. Hade de haft en publisher för sleeping dogs 2 så hade de garanterat gjort det istället för de diverse licensspelen de blev tvungna att göra för att inte gå under. Trenden just nu hos publishers är att betala för online spel i moba stuk vilket har gått dåligt i de flesta fallen.
Sleeping dogs är ett kanonspel , blev förvånad hur studion sedan ville gå vidare och nu ser vi resultatet.
Trist , hoppas andra studios tar över kompetensen som trots allt fanns i studion.
Det är nog knappast studions fel att det aldrig blev en uppföljare, snarare publishers som vägrade satsa på det.
Publishers har ju ansvar de med men i slutändan väljer studion vad de vill promota för publishers , jag tyckte det var galen satsning de ville gå vidare med och det stämde ju.
Vad var det för galen satsning?
Sleeping dogs är ett kanonspel , blev förvånad hur studion sedan ville gå vidare och nu ser vi resultatet.
Trist , hoppas andra studios tar över kompetensen som trots allt fanns i studion.
Det är nog knappast studions fel att det aldrig blev en uppföljare, snarare publishers som vägrade satsa på det.
Publishers har ju ansvar de med men i slutändan väljer studion vad de vill promota för publishers , jag tyckte det var galen satsning de ville gå vidare med och det stämde ju.
Vad var det för galen satsning?