Tävling – vinn Alien: Isolation!

Medlem

Good luck, Chucks


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas jag inte vinner! (trodde inte jag skulle skriva det i en tävling...)

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Hoppas jag inte vinner! (trodde inte jag skulle skriva det i en tävling...)

Då hade du inte ens behövt delta, eller hur?

Medlem
Skrivet av Riwl:
Skrivet av skogsvilden:

Hoppas jag inte vinner! (trodde inte jag skulle skriva det i en tävling...)

Då hade du inte ens behövt delta, eller hur?

Det är inte målet utan resan dit.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av zauii89:

Riktigt riktigt bra spel och stämningsfullt.
Jag vet inte varför betygen är blandade men utan att spoila och halvägs genom spelet kan jag bara se positivt på detta. Ljudet, grafiken, designen och stämningen är enorm, mer så om man spelar på kvällen och brakar på med ett bra ljudsystem. Det jag kan hålla med om är att karaktärerna är lite stela i sina ansiktsanimationer i cutscenes, men utöver detta så är spelet det ultimata "Alien"-spelet hittills utan tvekan.

Slår ACM med hästlängder och måste inhandlas av alla alien-fans.

Håller med, särskilt ljudet i det här spelet är i en klass för sig.

Medlem

Nu är det bara att hålla tummarna och stor tårna! kommer aldrig att glömma när brorsan å hans kompis pratade om Alien filmen från 1979, jag var då bara 6 år, jag skulle envist se filmen som kompisen hade, men dom sa att jag var för liten, dom sa att den dagen jag kunde säga Alien så skulle jag får se den, och jag kunde då bara uttala den "Älgen". Jag gick och nötte på ordet i ca 2 dagar, sen kunde jag till sist säga Alien. Dom godkände det, och jag kilade över och hämtade video kassettet stoppade i den i videospelaren och satt på helspänn ända tills det första ägget kläcktes, och ja, där stängde jag av filmen. Året var då 1986, och viste inte att en 2a hade släppts! Det var tider det.

Personligen så tycker jag att 1an och 2an är dom två bästa Horror - Sci filmerna som har gjorts hittills, inget slår dom på fingrarna.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Nu är det bara att hålla tummarna och stor tårna! kommer aldrig att glömma när brorsan å hans kompis pratade om Alien filmen från 1979, jag var då bara 6 år, jag skulle envist se filmen som kompisen hade, men dom sa att jag var för liten, dom sa att den dagen jag kunde säga Alien så skulle jag får se den, och jag kunde då bara uttala den "Älgen". Jag gick och nötte på ordet i ca 2 dagar, sen kunde jag till sist säga Alien. Dom godkände det, och jag kilade över och hämtade video kassettet stoppade i den i videospelaren och satt på helspänn ända tills det första ägget kläcktes, och ja, där stängde jag av filmen. Året var då 1986, och viste inte att en 2a hade släppts! Det var tider det.

Personligen så tycker jag att 1an och 2an är dom två bästa Horror - Sci filmerna som har gjorts hittills, inget slår dom på fingrarna.

Där har vi svenska uppföljaren.
"Älgen 2 - I skogen kan ingen höra dig skrika".

Spin-offen skriver sig själv. "Älgen mot Jägaren (Anders Borg)".


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Fan, rätt schysst asså

Medlem

Se om jag har turen med mig idag Skulle va Nice med art boken

Medlem

Jag vinner alltid såna här tävlingar, därför borde det enda logiska vara att jag vinner nu med.

Medlem

Efter att ha sett Calle spela lite så känns det självklart att man deltar i denna tävling.. vill också sitta o trycka i ett hörn ;D
Mörkt rum och höja volymen en aning ^o^
Och frågorna var ju busenkla (för oss Alienlovers I guess) ^^,)/


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem
Redaktör
Skrivet av Ghoztatic:

Vem vann?

Dessa arma krakar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ghoztatic:

Vem vann?

Dessa arma krakar.

Men vad?!

Medlem
12
Skriv svar