Starcraft Universe nära målet
Star citizen snart 20m$, jag hade trott att detta skulle dra in lite mer än 80k.
Star Citizen har de mest hängivna fans i form av utsvultna medelålders rymdsimulator fans med feta plånböcker villiga att betala vad som helst för att projektet ska lyckas och deras barndomsdrömmar ska uppfyllas. Star Citizen ekonomiska framgång är redan skiven i sten med en sådan ekonomisk motor i bakgrunden.
Detta projekt bygger på ett IP från ett spelföretag (Blizzard) som på sista tiden bränt fans i två av sina största produkteter, Diablo (lansering, innehåll, uppföljning misslyckad) och world of warcraft (förändring och förenklingar som fått många att lämna). Att denna produkt skulle få samma fötroende är högst tvivelaktig. Finns allt för mycket tvivel och dåliga minnen.
Star citizen snart 20m$, jag hade trott att detta skulle dra in lite mer än 80k.
Star Citizen har de mest hängivna fans i form av utsvultna medelålders rymdsimulator fans med feta plånböcker villiga att betala vad som helst för att projektet ska lyckas och deras barndomsdrömmar ska uppfyllas. Star Citizen ekonomiska framgång är redan skiven i sten med en sådan ekonomisk motor i bakgrunden.
Detta projekt bygger på ett IP från ett spelföretag (Blizzard) som på sista tiden bränt fans i två av sina största produkteter, Diablo (lansering, innehåll, uppföljning misslyckad) och world of warcraft (förändring och förenklingar som fått många att lämna). Att denna produkt skulle få samma fötroende är högst tvivelaktig. Finns allt för mycket tvivel och dåliga minnen.
Kunde inte sagt det bättre själv, tack.
Star citizen snart 20m$, jag hade trott att detta skulle dra in lite mer än 80k.
Star Citizen har de mest hängivna fans i form av utsvultna medelålders rymdsimulator fans med feta plånböcker villiga att betala vad som helst för att projektet ska lyckas och deras barndomsdrömmar ska uppfyllas. Star Citizen ekonomiska framgång är redan skiven i sten med en sådan ekonomisk motor i bakgrunden.
Detta projekt bygger på ett IP från ett spelföretag (Blizzard) som på sista tiden bränt fans i två av sina största produkteter, Diablo (lansering, innehåll, uppföljning misslyckad) och world of warcraft (förändring och förenklingar som fått många att lämna). Att denna produkt skulle få samma fötroende är högst tvivelaktig. Finns allt för mycket tvivel och dåliga minnen.
Och det blir ännu värre när en faktiskt inser att Blizzard inte står för utvecklingen av spelet. Eller bättre, beroende på hur man väljer att se på det.
Vem bryr sig om det här? Jag menar det som gör Startcraft unik är att det är Blizzard som står bakom. Om fansen står bakom så är det inget mindre än värdelöst mmorpg baserat på Starcraft. Vill vi ha Starcraft för att det är Startcraft eller vill vi hade för att det Starcraft och utvecklas av Blizzard?
.
Star citizen snart 20m$, jag hade trott att detta skulle dra in lite mer än 80k.
Star Citizen har de mest hängivna fans i form av utsvultna medelålders rymdsimulator fans med feta plånböcker villiga att betala vad som helst för att projektet ska lyckas och deras barndomsdrömmar ska uppfyllas. Star Citizen ekonomiska framgång är redan skiven i sten med en sådan ekonomisk motor i bakgrunden.
Detta projekt bygger på ett IP från ett spelföretag (Blizzard) som på sista tiden bränt fans i två av sina största produkteter, Diablo (lansering, innehåll, uppföljning misslyckad) och world of warcraft (förändring och förenklingar som fått många att lämna). Att denna produkt skulle få samma fötroende är högst tvivelaktig. Finns allt för mycket tvivel och dåliga minnen.
Kunde inte sagt det bättre själv, tack.
Skulle precis citera och skriva nått liknande. Riktigt bra sammanfattat.
Cptn BaseballBatBoy!
This is not an MMO: the massive misunderstandings fueling the StarCraft Universe mod...
...“I think it was back in 2010, I released the first trailer,” said Winzen. “I don’t think I called it an MMO…I might have called it an MMO when it was in a conceptual stage. But I was illustrating its MMO-style gameplay, and I think just because of the user interface layout, a lot of people confused it to be an MMO.”
http://www.penny-arcade.com/report/article/this-is-not-an-mmo...
Star citizen snart 20m$, jag hade trott att detta skulle dra in lite mer än 80k.
Star Citizen har de mest hängivna fans i form av utsvultna medelålders rymdsimulator fans med feta plånböcker villiga att betala vad som helst för att projektet ska lyckas och deras barndomsdrömmar ska uppfyllas. Star Citizen ekonomiska framgång är redan skiven i sten med en sådan ekonomisk motor i bakgrunden.
Detta projekt bygger på ett IP från ett spelföretag (Blizzard) som på sista tiden bränt fans i två av sina största produkteter, Diablo (lansering, innehåll, uppföljning misslyckad) och world of warcraft (förändring och förenklingar som fått många att lämna). Att denna produkt skulle få samma fötroende är högst tvivelaktig. Finns allt för mycket tvivel och dåliga minnen.
Förstår vad du menar med att Star Citizen går före (såvida man inte stormgillar starcraft).
Däremot tror jag inte man förknippar Starcraft med blizzards andra titlar riktigt till den graden, Starcraft är ju skitbra. WoW har utvecklats, precis som allt annat, men många gillar det fortfarande. Vet att Diablo 3 får en att tänka på dåligt utförande, men..