Kolla på det här.. Galen talang - vad säger ni??!!

Inaktiv
Kolla på det här.. Galen talang - vad säger ni??!!

Titta på den här och res framåt i tiden: Det här är typ som en tidsmaskin framåt
Helt jävla amazing.

http://www.youtube.com/watch?v=ILK9Lh7IClE&list=UU8_zrl8s_rBQ...

Kanske någon är för er, kanske inte men killen har fet talang
(sry stavningen just nu - är stressad är i raid i gw2 men fick länken av an dude där)

Killen har galen talang tycker jag.
Subscribe om ni vill.
Hoppas någon ger han jobb fan.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Red_Eyez_Gr3mlin. Om jag ger dig en skala från 1-10, där 10 är bäst. Hur bra skulle du då säga att "killen" är?

Medlem

Jag har svårt att se vad som var så amazing.

Det var visst ett collage av olika spel och pretentiös musik i bakgrunden (bra musik).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av jlarss:

Jag har svårt att se vad som var så amazing.

Precis..

"OOOOH! Han har synkat musik som han snott med videosnuttar som han snott, nej såna förtjänar inte uppmärksamhet alls.

Hade han komponerat musiken själv eller nått så kanske, men det där var bara skit imo.

och nej, det där är inte talang. Talang är att kunna jonglera 4 bollar och en motorsåg, eller kunna spela ett instrument skitbra utan att aldrig tagit en lektion.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

MFZ
Medlem

signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

phi
Medlem

Jag satt ärligt talat här och trodde att du hade länkat fel för jag väntade mig att det skulle vara något bra, men inte det.

Medlem

Om det där klassas som talang idag så har kulturen gått ned sig mer än jag trodde.

1
Skriv svar