USA vill komplettera åldersmärkning på spel (aprilskämt)

Inaktiv
Skrivet av Caesar Auf Ghota:

Hehe.. ni skulle lagt in lite fler artiklar med olika konstiga nyheter så hade ert aprilskämt inte varit så öppenbart

uppenbart*

Medlem

hihi


signatur

Nämen!

Inaktiv

Övertydligt aprilskämt. Ni borde stängt av kommentarsfältet så att den lättlurade, om inte annat, inte direkt inser att det rör sig om skojeri.

Medlem

När jag kom fram till "...pentagon..." så fattade jag att det var aprilskämt


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

haha, fan! Gick på det en stund där...
Fast det är ju USA, så man vet aldrig.

AW8
Medlem

Haha!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Fattade det när jag började läsa intervjuerna. Resten av artikeln är för nära verkligheten för att gå på(det där med varningstexterna är ju sant t.ex.).

Medlem

Årets sämsta april nånsin

Medlem

Hahaha, jag glömde bort att det är första april idag, så jag satt och läste igenom hela texten med fasa!
Nice one, Fz


signatur

Game long and prosper

Medlem

Med tanke på att det inte finns en enda källa på detta så är det nog helt säkert ett aprilskämt. Bra där!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag föll för det

Medlem

Åh, fyfan jag glömde att det var april ett tag... pew...

Medlem

Jag ska titta in blizzard sida dom brukar ha mycket skoj 1 april

Medlem

Måste erkänna att jag föll för det..
Det är ju vardagsmat att läsa nyheter och artiklar om vilka jävla påhitt jänkarna gör hela tiden och man vet som sagt inte om det är sant eller om dom trollar ibland..

Medlem

Har en jävlig känsla i bakhuvet att det här inte är ett april skämt.

Medlem

USA som tydligen älskar att kriga. Varför skulle dom förbjuda våldsamma spel

Inaktiv

Aprilskämt eller på riktigt?

Jag gick på det iaf o blev riktigt förbannad här framför datorn. men är det så jävla långsökt egentligen? Har ju tidigare varit snack om det och ytterligare censur ifrån USA blir väl ingen förvånad över?

edit: grymt sköna kommentarer från utvecklarna iaf

Medlem
Skrivet av Kimpur:

När jag kom fram till "...pentagon..." så fattade jag att det var aprilskämt

Haha samma här! Jag trodde helt på det fram till Pentagon.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

April April. Jag hade gått på det om jag inte visste att det var första april, för att det skulle vara typiskt USA.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Medlem

Jäklar, jag upptäckte april-skämtet först precis innan slutet.

Bra skrivet


signatur

yolo

Medlem

Nyheter på FZ är inte så här välgjorda så det måste vara ett skämt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Varför har ni cheerleaders på era fotbollsmatcher om ni inte gillar offentlig porrighet? Varför har ni fler skjutvapen än TV-apparater om ni inte gillar våld? Varför skyller ni alltid på musik eller dataspel när vita amerikaner begår vansinnesdåd, men aldrig svarta gängmedlemmar eller islamister?

"The hypocrisy of our democracy. That's why people hate America." - Chris Rock

Medlem

Fan! Jag gick på det! Men jag tyckte också jag läst om det nyligen... jag tänker inte använda internet nästa 1 april!

Medlem

Någon som kom att tänka på postal?

Medlem
Skrivet av Augustus:

Fan! Jag gick på det! Men jag tyckte också jag läst om det nyligen... jag tänker inte använda internet nästa 1 april!

Det du läste var antagligen det om att dom vill införa varningstexter på spel som det är på cigarettpaket t.ex.

Medlem

Du tröstar. Tack!

12
Skriv svar