Massiva Skyrim-patchen nästa vecka

Robot
Massiva Skyrim-patchen nästa vecka

Och Skyrim Creation Kit kort därefter. Utvecklarverktyg deluxe!

#bethesda


Medlem
Massiva Skyrim-patchen nästa vecka

Härligt! Skyrim goes towards perfection!

Medlem

I början tyckte jag det var skitroligt.
Morrowindkänslan infann sig, lekte runt hejvillt med alla shouts..
Allt var helt perfekt..

Sen fick jag massa pilar i knäna..

Medlem

Lite sent med Creation Kit i februari kanske? Det var väl ändå sagt att det skulle komma i slutet utav januari? Blir besviken på Bethesda faktiskt då företaget har resurserna för att hålla deadlines.

Medlem
Skrivet av eagiz:

Lite sent med Creation Kit i februari kanske? Det var väl ändå sagt att det skulle komma i slutet utav januari? Blir besviken på Bethesda faktiskt då företaget har resurserna för att hålla deadlines.

CK har nog varit klart ett tag, men förmodligen är det Steam Workshop som tar tid.
Fast jag kan vänta några dagar extra om det är mer stabilt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag väntar med köp, tills det är färdigt och att hela spelet släpps.

Medlem
Skrivet av eagiz:

Lite sent med Creation Kit i februari kanske? Det var väl ändå sagt att det skulle komma i slutet utav januari? Blir besviken på Bethesda faktiskt då företaget har resurserna för att hålla deadlines.

Kul att du du påpekar "förseningar" för vad som tycks vara några få dagar... Slutet av januari är vi i just nu. Sålänge CK kommer ut under veckan eller absolut måndagen den 6e finns det väl ingen som helst anledning till att klaga? Se fram emot allt skoj istället!

Medlem
Skrivet av Knasbollen:

Kul att du du påpekar "förseningar" för vad som tycks vara några få dagar... Slutet av januari är vi i just nu. Sålänge CK kommer ut under veckan eller absolut måndagen den 6e finns det väl ingen som helst anledning till att klaga? Se fram emot allt skoj istället!

En försening är en försening, ett företag som Bethesda har resurser för att hålla en deadline, det är inte ett helt spel vi talar om.

FZ skriver: "Pc-lirarna kan också glädjas åt att Creation Kit och Steam Workshop dyker upp innan månadsslutet." nedan:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120120/bethesda-snart-kla...

Inaktiv

"Är det något med Skyrim som får dig riktigt förbannad? Kanske någonting som har med pilar och knän att göra." ALL MY RAGE

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av eagiz:

Lite sent med Creation Kit i februari kanske? Det var väl ändå sagt att det skulle komma i slutet utav januari? Blir besviken på Bethesda faktiskt då företaget har resurserna för att hålla deadlines.

CK har nog varit klart ett tag, men förmodligen är det Steam Workshop som tar tid.
Fast jag kan vänta några dagar extra om det är mer stabilt.

Steam Workshop är redan uppe, kolla TF2.

Medlem

Vem spelar skyrim? Så tråkigt

Medlem

Jag stör mig på att hästskrället får för sig att leka enmansarmé och dö när jag leker Sam Fisher. Nej, du kan inte besegra en drake. Ät gräs eller nåt, pappskaft.

Kommer det fixas?

Medlem

förutom lite ont i knät så har jag aldrig haft några problem med min Skyrim-upplevelse

Medlem

Alright, nu kan moddandet börja på allvar!
Imo så är TES ok utan mods, men jäkligt bra med mods!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Jag stör mig på att hästskrället får för sig att leka enmansarmé och dö när jag leker Sam Fisher. Nej, du kan inte besegra en drake. Ät gräs eller nåt, pappskaft.

Kommer det fixas?

Haha! +1
Självmordsbenägna hästar är utan tvivel det som retat mig mest med spelet!

Medlem

Offensiva medhjälpare är inte heller så bra alltid, framförallt inte när man ska smyga föbi ett ställe.

Medlem
Medlem

Bästa spelet 2011


signatur

Meep!

Medlem

Blir att köpa spelat snart då det verkar vara färdigt snart.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av eagiz:

Lite sent med Creation Kit i februari kanske? Det var väl ändå sagt att det skulle komma i slutet utav januari? Blir besviken på Bethesda faktiskt då företaget har resurserna för att hålla deadlines.

CK har nog varit klart ett tag, men förmodligen är det Steam Workshop som tar tid.
Fast jag kan vänta några dagar extra om det är mer stabilt.

Ja, det är antagligen SW som har dragit ut på släppandet av denna patchen och CK, helt i onödan - vem behöver SW när man har Skyrim Nexus och Nexus Mod Manager?

Visst, det kan vara kul att förbättra vissa saker, men att förlöjliga hela spelet med My Little Pony känns rent ut sagt väldigt löjligt. Varför tillåta sådant. Det är som om Stephen King skulle släppa en bok sedan fick alla skriva om denna boken lite hur som helst och släppa ute den fritt på internet. Märkligt hur spelvärlden funkar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Visst, det kan vara kul att förbättra vissa saker, men att förlöjliga hela spelet med My Little Pony känns rent ut sagt väldigt löjligt. Varför tillåta sådant. Det är som om Stephen King skulle släppa en bok sedan fick alla skriva om denna boken lite hur som helst och släppa ute den fritt på internet. Märkligt hur spelvärlden funkar.

Mjo för du är ju absolut tvungen att ladda ned modden även om du inte gillar den.. Väldigt skum jämförelse du drog där på slutet också

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Visst, det kan vara kul att förbättra vissa saker, men att förlöjliga hela spelet med My Little Pony känns rent ut sagt väldigt löjligt. Varför tillåta sådant. Det är som om Stephen King skulle släppa en bok sedan fick alla skriva om denna boken lite hur som helst och släppa ute den fritt på internet. Märkligt hur spelvärlden funkar.

Tycker du verkligen så?

Här är några film-moddar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Inget i Skyrim som gör mig riktigt förbannad. Det mesta går att lösa utan att använda sig av §console. Men det är alltid kul när bra blir bättre.

Medlem

Jag har en liten lista på saker att vara irriterad på..
Men sen fick den en pil i knät


signatur

I have spoken..

Medlem

Jag är inte mycket för att läsa om spel men kan inte låta bli att smågarva lite när jag läser:

"Sen fick jag massa pilar i knäna.."
"förutom lite ont i knät så..."
"Men sen fick den en pil i knät..."

Jag har spelat skyrim närmare 180 timmar på ps3 (jo...har extrema problem 15mb save fil)... varför har jag aldrig fått några pilar i knäna? Finns det några ingame filmer som visar det? Vad måste man göra för att "få" pilar i knäna? hehe

Skrivet av asdfg:
Skrivet av walter_iego:

Visst, det kan vara kul att förbättra vissa saker, men att förlöjliga hela spelet med My Little Pony känns rent ut sagt väldigt löjligt. Varför tillåta sådant. Det är som om Stephen King skulle släppa en bok sedan fick alla skriva om denna boken lite hur som helst och släppa ute den fritt på internet. Märkligt hur spelvärlden funkar.

http://images.cheezburger.com/completestore/2011/7/27/dc672fa...

Har anmält, så kan du motivera lite hur du tänker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Har anmält, så kan du motivera lite hur du tänker.

Vad är det för fel med att låta folk låta sina fantasier ta form i deras spel? Ingen som inte vill använda sig av moddarna behöver röra dem. Behöver inte ens titta på dem. Kan låtsas som att de inte finns.

Ingen kommer till skada, där emot så har moddarna hjälpt tusentals gamers världen över.
Att du tar hans bild så seriöst är nästan skrämmande. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över att du anmält den.

Skrivet av walter_iego:

Visst, det kan vara kul att förbättra vissa saker, men att förlöjliga hela spelet med My Little Pony känns rent ut sagt väldigt löjligt. Varför tillåta sådant. Det är som om Stephen King skulle släppa en bok sedan fick alla skriva om denna boken lite hur som helst och släppa ute den fritt på internet. Märkligt hur spelvärlden funkar.

Vi har samma uppfattning min bäste herre.

Jag tycker att moddar som tillför och håller sig innom spelets ramar är helt okej om de nu verkligen passar in i den karga och hårda värld som Skyrim faktiskt är. Men Nakenmoddar där personerna ser ut som Baywatch statister, och manga frisyrer i starka neonfärger. Eller nämnda My Little Pony som internets alla "Bro-nies" (ja de kallar sig så) skriker "omg so awsome", förlöjligar inte bara spelet utan känns (för mig) som ett hån mot utvecklarna.

Det kan vara för att jag är en rollspelsräv (och en 5 stjärnig DM om jag får säga det själv). Världarna jag skapar och äventyren jag bygger för mina spelare utgår först ifrån Klimatet, Sen politik och sist invånarnas moraliska uppfattning beroende på vilken Deity som råder. Ingen vandrar genom ett träsk i pälsbikini eller Full plate armor ( den första hjälper inte alls och den sista är för tung, du sjunker.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

12
Skriv svar