Vinn en netbook och spel!

Medlem

Lycka till allihop:)! Och må den som behöver detta mest vinna.

OffTopic: Sitter och laddar hem nQuake nu och ska se om jag gillar det 15 åriga spelet som jag aldrig spelat. Ska snart också kolla vad det kostar på steam, även vad Operation Flashpoint kostar.

Medlem

Dom måste köra med motiveringsfrågor eftersom det är inget lotteri den som vinner, dom tar den som skriver den ballaste motiveringen helt enkelt eller nåt.

Medlem

Haha, en dator som inte kan lira spelet, grymt!

Medlem

Lycka till alla! En spännande tävling med roliga priser:D


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

varför måste nästan alla Fz tävlingar har motivations fråga som sista fråga ?

det är sååå tråkigt . tävlar aldrig just pga den frågan. kan det inte bara vara frågor

Tror att det har med att om det skulle vara ett rent lotteri baserat på tur, så blir det skatt på vinsten.
I detta fall är det egen prestation med i leken då slipper man skatta.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Lycka till ;P

Snygg boxshot på F.3.A.R. Lycka till!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snälla skippa alla motiveringstävlingar. Ingen jävel som har ork att ödsla tid på att ljuga ihop en hyfsat trovärdig lögn. Kör utslagsfrågor eller annat istället om ni prompt måste hålla på med sådant! TRÅÅK!

Inaktiv

Då får man också önska er andra att lycka till! Och ni måste njuta av den, annars... försvinner den ifrån er

Skrivet av OnParole:

Snälla skippa alla motiveringstävlingar. Ingen jävel som har ork att ödsla tid på att ljuga ihop en hyfsat trovärdig lögn. Kör utslagsfrågor eller annat istället om ni prompt måste hålla på med sådant! TRÅÅK!

Nja... Däremot tycker jag att den sista frågan borde vara att rita en egen dator med en liten luring i den... Kanske en ny design? Eller föreslå en ny utslagsfråga!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vunnit en gång (Mirror's Edge) men min syrra bytte in alla mina 360 spel utan min tillåtelse strax efter vilket gjorde mig lite.. lätt arg..

Vill verkligen vinna denna tävlingen

Medlem

Satan, jag bara köttade ut lite svar här o där. Men jag hade ingen motivation till att vinna den där PC'n man kan inte använda tungasaker på den : )


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Den här tävlingen hade jag visst missat, hoppas på en datorvinst
Vinner jag spelet så skänker jag bort det till någon här då jag redan har collectors edition

Medlem

Bästa tävlingen och stora förhoppningar om vinst! Håller alla tummar...för mig själv såklart


signatur

FUBAR

Inaktiv

ÅH! Hoppas verkligen att jag kan vinna den där 10-procentiga rabatten på Gamesload *hoppas hoppas hoppas*

Medlem

Skulle inte sitta fel ... GL HF !


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Hoppas man vinner i så fall är det första gången!

Lycka till allihopa!

Medlem

Det var lite små svårt att hitta alla svar när man sitter i Vietnam och Gamesload hemsida säger "Our services is not availeble in your country" med en helt vit bakgrund (förutom Gamesload loggan" ^^

Medlem

Det skulle faktiskt vara roligt att vinna men man har ju ej sån tur, Lycka till alla!

Inaktiv

Lycka till allihopa! Första tävlingen som man faktisk vill vinna. Hihi, intressant det här kommer bli.


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem
Medlem

Uhh svarade rätt på alla

Medlem

Kom igen posta vilka som vann nu då!!!

Medlem

asså posta!!!! folk vill veta :=)

Inaktiv

Har dom skickat ut vem som vann? Eller har jag missat något?


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem

Ja gott folk ... vi får vänta tills imorn

Medlem

Berätta nu vem som vann. Vill veta om jag kan se fram emot och ha en bärbar dator till mina studier


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

Har vinnarna blivit kontaktade ?

Medlem

Posta nu då vill inte vänta mer har väntat på crysis 2 nano edition tävlingen på pc gamer i 1 månad och det är inte fortfarande inte postat vem som vunnit kom igen nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Åmen nu för fan får dom posta för man vill ju veta

Skägg.
10 Chambers

Vi drar vinnarna nu, kom lite VAB emellan förra veckan =/


signatur
123
Skriv svar