Rymden nästa för Call of Duty?

Medlem
Rymden nästa för Call of Duty?

Det står bara rymden och 60tal i resultatet

Inte nu längre:evil:


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Rymden på sjuttiotalet.

*Moonraker*


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nog för att jag älskar SciFi, men CoD i rymden? Nej tack säger jag bara.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Men, seriöst! Orka med mer CoD! Detta blir det andra spelet i serien jag köper, och troligtvis mitt sista!
Det är ju för fan #7 i ordningen, snacka uttjatat. Precis som Battlefield, men så har den serien förvandlats från guldstandard till bajsdynga. Men men...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

ironiskt nog tyckte jag att WWII banorna i black ops var de roligaste i kampanjen

Medlem

Tyckte det hela började kännas urvattnat för 3-4 spel sedan, allt är redan gjort. Hitta istället något nytt och mer innovativt sätt att göra det på.

Medlem

CoD är ju shooter-fansens motsvarighet till sportnördarnas Fifa/NHL osv. Man förväntar sig ett nytt varje år. Ingen idé att klaga, för det lär inte göra någon skillnad om de släpper ett till eller inte. Det är ju knappast som att studion skulle kunna producera något innovativt i vilket fall.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag skulle faktiskt vara intresserad av hur dom skulle skildra CoD i rymden

Inaktiv

Det skulle jag absolut spela!

Inaktiv

Tror det blir fler spel mellan andra världskriget och modernt. Sedan blir det något nytt igen!

Jag håller dock fortfarande vid att av att första världskriget borde visualiseras.

Skrivet av ingen aning:

ironiskt nog tyckte jag att WWII banorna i black ops var de roligaste i kampanjen

Haha! Så det finns WWII i spelet. Jag. Måste. Spela. Det. Nu! Men tyvärr så kan jag inte... än


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Andra världskriget, som tysk soldat. Finns hur mycket intressant som helst att utforska till skillnad från det urvattnade scenariorna kring dagen D, Stalingrad och slutstriden i Berlin.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

COD goes Halo.

Medlem

jag vill se steampunk CoD


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Känner att Halo inspirerat, nå sämre förebilder kan man ju onekligen ha

Ish
Medlem

Call of Duty: Outdated Warfare.. Kommer utspela sig under Amerikanska inbördeskriget och bestå av linjeinfanteri bland annat. När du dödat 9 sydstats eller unions soldater i rad så får du en trebarnspappa med kastyxa....

edit/ Kom på att Patrioten utspelar sig under revolutionskriget. Men det är fortfarande "outdated warfare"


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

"Skoj". Nä, fy. Låt CoD dö.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

WW1 eller WW2 skulle man vilja se

Medlem

Eftersom CoD 2 enligt mig är det absolut bästa multiplayer i hela serien (ja tom bättre än CoD UO ), så hoppas jag på ett nytt "CoD 2". Enkla vapen, inga killstreaks och pengar som flyger ur kroppar, eller vapen med miljoner skott och noll rekyl,..etc etc.. Helt enkelt enkelt
De får väldigt gärna då ta med alla gamla goda maps från CoD 2.

Får näsan ståpäls då jag tänker på ett nytt CoD 2, brrr,.. va gött det vore. Med DX 11 grafik, mer blod och gore, bättre ljud.

Känslan i det spelet är fortfarande nr 1.

Medlem

Jag gillar denna serie, speciellt på sistone. Det får gärna komma en variant som utspelar sig i rymden tillsammans med en bra story som gör att man vill fortsätta spela. SP i BC2 var ju sådär... inte alls samma känsla som i MW2.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

CoD + Star Trek liknande = true? Hoppas det


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

kanske nästa gång är ryssar som räddar världen från usa ???? det skulle vara något tottalt nytt, less på att ryssland framstäls som roten till all ondska i världen!


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Rizzt:

Soap och Captin Price!

Space-Soap och Space-Captain Price!

Om CoD tar ett skutt ut i rymden så måste jag nog tyvärr spela det.

Skrivet av morfin91:

jag vill se steampunk CoD

Detta skulle tom. vara ännu fränare än Space-Soap.

Medlem
Skrivet av morfin91:

jag vill se steampunk CoD

Fuck yes! Det skulle vara bäst!

Lite inovation är inte fel.

Medlem

Jag tänker mig ett CoD inspirerat av Avatar. Tänk er själva, förflyttade till en grönskande planet där grafikmotorn kan göra underverk med en stor djungel!

Slåss mot riktigt snuskigt elaka erövrare osv..Skulle bli ruskigt läckert!

Medlem

Kul att folk retar sig en på spelserie bara just för att de delar samma namn

Om gameplayet i ett spel är grymt roligt så spelar det väl ingen roll om det kommer nya likadana spel fast med annan handling och andra miljöer?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

omg yes yes YEEES! Jag vill verkligen se ett sc/fi Cod, det har jag velat i flera år! Jag har även velat se Cod i Vietnman...och det hände ju till slut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Framtid men inte rymden.

Medlem

Inte för att jag bryr mig om CoD särskilt mycket men jag hade gärna sett ett rymdfps gjort rätt, dem får gärna snegla på Mass Effect vad gäller miljöer och atmosfären överlag.

12
Skriv svar