GTA IV-film nummer tre släppt

Medlem

Blir jäkligt sugen, har aldrig varit jätteinne på GTA efter ettan och tvåan (förutom Vice City, det älskade jag), visst har de andra spelen varit roliga men jag har bara tröttnat på dem efter ett tag... Men möjligheten att få vara ryss lockar som faen;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Kolla på den på gamespot istället då.
Spelet verkar nice precis som alla andra GTA spel men är lite besviken över grafiken.

BeW
Medlem

Nice trailer:) verkar bli riktigt bra, men ja tror nog också mer på Mafia 2

Inaktiv

fanns vissa ställen där det flöt på som fan med massa skit i bakgrunden så jag tror några delar är från en tidigare alpha/beta.


signatur

/_\_/_\
/_\

dmn
Medlem

Huruvida filmen flyter på bra eller inte säger inte ett smack om frameraten i spelet...duuh.

WeX
Medlem

Schysst film, skademodellen verkar fått sig en upputtsning.
Fast allting blir "fulare" ju senare film.
Denna är "simplaste" grafiken hittills.
Men, detta gör inget, bara de släpper till PC!


signatur

Boom headshoot!

Inaktiv

kommer bli nice, javeeeest


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

kommer nog bli riktigt schysst...

Medlem

Som vanligt är de väl mutade att låta det vara konsolexklusivt i ett år eller något innan det kommer till PC.

Medlem

Ooookay, såg ut att flyta liiiiite bättre än den första trailern som kom


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Fast förstår inte hur folk kan kalla denna grafikmotor för simpel.. Det är så här det fan ska se ut

Medlem

Jag diggar det! Asskön stämning!

Medlem

MUMMA!
Jag tyckte mig känna igen vissa animationer från tidigare GTA-iterationer. T.ex. när de håller och skjuter med vapen.

Nej nu orkar man nästan inte vänta längre!
Hur ser det ut med releasedatum? Det finns fortfarande inget officiellt va?

Medlem

vill ha en dator som pallar det!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Taskiga animationer och verkar som kontrollen är lika iq-befriad som vanligt. lär inte bli ett inköp

Kommer bli hur bra som helst! Men jag vill se lite in-game...

lap
Medlem

Vi kommer inte bli besvikna. Rockstar vet vad dom pysslar med.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av radiuz:

Jo, fast återigen är frameraten lite ostabil? Och inget äkta "gameplay" ännu heller... Hmm, blev inte mega hypad! Men givetvis ett köp!

Jaa, om de inte ens kan få filmerna att inte hacka hur ska då spelet vara?

Jämför Uncharted och GTA 4???
Med tanke på hur mycket lägre detaljnivån är i GTA 4 så borde det iaf flyta på i typ 60FPS...

Med tanke på "öppenheten o groteskt detaljrikedom" i gta4 så förstår jag änna det lite. Men hoppas dom fixar till det före rls vilket jag tror dom gör


signatur

Nämen!

Inaktiv

Ser väldigt intressant ut. Så jäkla synd bara att dem inte släpper de till PC direkt, förbannade avtal.

Medlem
Skrivet av Gamblor:

MUMMA!
Jag tyckte mig känna igen vissa animationer från tidigare GTA-iterationer. T.ex. när de håller och skjuter med vapen.

Tänkte på samma sak. Även vissa rörelser där de pratar och slår ut med armarna kändes väldigt bekanta. Rent allmänt känns animationerna bara lite mindre stela och träiga än vad de gjorde i GTA3 för 5 år sedan, ingen motion capture där direkt.

Men men, blev faktiskt sugen att testa ändå.

Medlem
Skrivet av Gamblor:

MUMMA!
Jag tyckte mig känna igen vissa animationer från tidigare GTA-iterationer. T.ex. när de håller och skjuter med vapen.

Nej nu orkar man nästan inte vänta längre!
Hur ser det ut med releasedatum? Det finns fortfarande inget officiellt va?

Tror rockstar nämnde att det kommer mellan Januari och mars. Alltså inget bestämt datum än

Medlem

Detta är en ny konsol .. spelet verkar hålla ps2 mått.

fel?
JA!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser ut som ett nytt GTA3, samma ointelligenta dialoger.

Längtar efter Mafia 2.

Medlem

Vill ha det nu

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Jo, fast återigen är frameraten lite ostabil? Och inget äkta "gameplay" ännu heller... Hmm, blev inte mega hypad! Men givetvis ett köp!

Håller med :\

Medlem

Ser riktigt bra ut, blir bara bättre och bättre för varje film.

Inaktiv

RS lyckas alltid göra stenhårda trailers!! hoppas det blir mer fokus på spelaren, storyn oc hstämmningen, för även om kontrollen brukar var atvivelaktig i GTA så är det alltid kul att spela.
spela säkert!

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:

För att citera en ondskefull dator i ett spel som handlar om portaler:

"Sweeeet!!"

Ser ut att bli riktigt bra. Bara att köpa en PS3 och en LCD TV mao...

Edit: Någon som såg vad det stod på motorcykeln 1:16 in i filmen? Shitzu

det står nrg 900. ge spelet mig nu!!!

Medlem

Helt okej trailer, inte det snyggaste spelet direkt men det förstår man eftersom man får leka i en storstad... bara de fixar checkpointsystem så lär jag fan inföskaffa detta

Medlem

Varför tror folk att dom kommer att fixa frameraten vid release? Har dom gjort det på några av sina tidigare titlar? Svar: Nej.

Men det kanske kan bli något. Har inte gillat GTA sen 2an just pga deras skabbiga kod och sunkiga motor. Men den som lever får se har dock inga förväntningar alls.

123
Skriv svar