Gears of War-regissör utsedd

Robot
Medlem
Gears of War-regissör utsedd

Låter mycket bra. Skönt att Uwe Boll inte fick det här projektet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

suger pung om de blir 13:års gräns


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

suger pung om de blir 13:års gräns

Knappast.. har du sett underworld?
De kommer nog bli blodigt värre.

Medlem

Ska bli spännande å se hur Locust och västarna Marcus och gänget har på sig ser ut irl.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Hade föredragit Uwe Boll faktiskt. Detta kommer säkert floppa.


signatur
Inaktiv

Hade inte en animerad film varit bättre ala Final Fantasy?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Gears of War är väl bra tråkigt?

Medlem

Nä, det rockar... =)...2:an i november.

Medlem

Gött! Älskar Underworld-filmerna. Storyn kanske inte blir den bästa, men filmen lär iaf se jävligt bra ut och vara actionfylld, precis som jag vill ha det

Medlem

Kanske den blir sevärd då


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ahh bra folk med i produktionen, trevligt värre!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Fatta bifiga skådisar dom måste hitta:D

Skrivet av Alesi09:

Fatta bifiga skådisar dom måste hitta:D

Ja som han som var med i "American history X" lol där snackar vi biff a'la belgian blue.


signatur
Medlem

Bara att pumpa vilken skådis som helst full med steroider tills han får Marcus storlek.

ptr
Medlem

han måste ha rösten också

Medlem

Len Wiseman,, Menas bara explosioner och skjut utöver hela filmen,, men passar väll för denna, hehe

Medlem

Alla, utom han som gör rösten till Marcus, ser faktiskt ut som figurerna dom gör rösterna ut tycker jag. Några veckor i gymmet ( läs: månader) och dom skulle passa ganska bra faktiskt!

man de är bara mina 2 öre så....ja....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Kul, filmen lär iaf bli bättre än spelet som inte var mycket att hänga i julgranen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Spelet var ju underbart, hoppas att filmen blir lika bra

Inaktiv

Kan bli bra, Die Hard 4 var okej - men inte lika bra som föregångarna...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Spelet var bra men jag undrar om filmen kan bli bra.

Medlem

Film man helt klart kommer se för smällar och inte handling

Medlem

Jag röstar för DJ Qualls som Marcus.

länk: http://www.imdb.com/name/nm0702809/

Medlem

Dom borde anställa Michael Ironside för röst skådespeleri!!? Hans röst passar perfekt som Marcus??? Tung skrovlig. Kanske t.om som en riktig skådis, han var ju grymt bra i Starship Troopers. Men han kanske är för gammal, kanske som nån gammal sliten general?? Ser fram emot filmen, gillade spelet skarpt och speciellt själva ARTen i världen, soldaternas västar, husen, ja hela världen tyckte jag var vacker, inte bara för att grafiken var snygg utan hur den var byggd. Ska bli kul och se om Wiseman kan få samma look i filmen. Gillar hans tidigare verk, så jag lär nog inte bli alltför besviken, hoppas jag?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag anser att Nick Chinlund är relativt lik Marcus om man adderar relativt mycket muskler på'n.
http://www.imdb.com/name/nm0157915/

Medlem

Die Hard 4 var ju inte direkt jättebra.... nåja. Det var inte GOW heller

Medlem

Som många andra på nätet säger Batista som marcus, men ändå inte. Han är fan ruskigt kass som skådespelare, måste fundera lite över den.
Som någon sa tidigare, Nick Chinlund skulle passa rätt bra om man biffade upp han och fick honom att se mer ond ut x)

Dominic Purcell som Dom.
Bruce willis som Colonel Hoffman
Brad pitt som Baird (Om han biffar upp sig en del)
Michael Clarke Duncan som Cole train
Jason Scott lee som Kim.

Medlem

Satan också, ligger Uwe på latsidan eftersom han missade denna titeln?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av CharlieSimon:

Som många andra på nätet säger Batista som marcus, men ändå inte. Han är fan ruskigt kass som skådespelare, måste fundera lite över den.
Som någon sa tidigare, Nick Chinlund skulle passa rätt bra om man biffade upp han och fick honom att se mer ond ut x)

Dominic Purcell som Dom.
Bruce willis som Colonel Hoffman
Brad pitt som Baird (Om han biffar upp sig en del)
Michael Clarke Duncan som Cole train
Jason Scott lee som Kim.

Michael Clarke Duncan passar inte in som Cole. Duncan är ju en segpratare

Mighty Rasta http://www.imdb.com/name/nm0711529/ passar ju in bäst då han gör rösten till Cole i spelet och är själv skådis.

EDIT: Haha, märkte precis att det ryktas om att han ska vara med. Som en Luke Cage?!


signatur

Mucha shaka paka

12
Skriv svar