Trailer till Far Cry-filmen

Medlem
Citat:

Uwe Boll är den sämsta regissören någonsin.

Passa dej så att att inte utmanar dej på en boxningsmatch!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Uwe Boll borde få näringsförbund och inte få vara inom en km radie av en filmkamera

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEJ!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Jinx:

Hitman va ju bra

Hitman gjordes inte av Uwe.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

va ju inte bästa trailer men ses ska den göras, trailers brukar göra filmer dåliga imo eller inte dåliga men trailers brukar suga. bättre o tanka o sen avgöra va man tycker. bara löjligt o tycka de e skit för att han har gjort dåliga filmer förr, denna kanske blir bra? om man ser tbx lite ang spel, hur va de när 1.6 skulle släppas? fan va de suger jävla skit ska va 1.5. va spelar alla nu? joo 1.6 o tror dom e koola. ge filmen en chans, töntar som snackar skit om nått dom bara sett än trailer om. ge filmen en chans. börja snacka skit när ni sett filmen, ni har sett små klipp som inte hänger ihop från en trailer av en film o ni säger att hela filmen e skit? ungefär samma saksom o säga att att eran nästa dator kommer suga fast ni säger själva att den e bra för ni har sett ett par delar som ni vill ha. om vi kollar på nåra av dom nyare filmerna? hur många hade bra trailer? hur mkt säger en trailer om en film för er?
som dr muller sa, de är ju inte far crys handling som gjorde spelet bra? va var de som gjorde spelet bra då? grafiken kan göra de kul o spela men vad gjorde spelet bra? visst sen kan man läsa om handlingen om filmen o recensioner sen men ni kan inte säga att filmen suger bara för andra tycker de. se filmen, testa spelen innan ni börjar snacka skit! punkt slut

Medlem

En liten del av mig dog just...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Uwe Boll är den sämsta regissören någonsin.

Passa dej så att att inte utmanar dej på en boxningsmatch!

Mm för talangen inom film bevisas ju på sådant sätt...(?)


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Citat:

Mm för talangen inom film bevisas ju på sådant sätt...(?)

Av Uwe gör det minsann det! Han blev så förgrymmad över alla sågningar han fick för ett tag sedan - så han utmanade en handfull elaka kritiker till en boxningsmatch! Mej veterligen var det bara en som ställde upp dock...

Från Wikipedia:

"Boll made headlines by challenging his critics to "put up or shut up". In June 2006, his production company issued a press release stating that Boll would challenge his five harshest critics each to a 10 round boxing match."


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

verkade ju rätt likt
men var e de tropiska miljöerna :s

Medlem

Nja jag vet inte, hatade Boll förr men nu ser jag det mest som en rolig grej, så länge han inte får tag på Fallout-licensen that is...


signatur
Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Hitman som film var bra, men inte som den "Hitman" man kände från spelet, det blev ju bara löjligt när hitman är en iskall person i spelet men i filmen slänger ur sig löjliga kommentarer och skit

Filmer ska betygsättas utifrån sig själv, inte i jämförelse med ev. förlaga.
Mao så är det fel att jämföra lotrfilmerna mot böckerna, och tomb raider ska inte jämföras med spelen, det är skilda kulturformer med olika förutsättningar...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Men vad är då poängen med att göra en filmatisering av ett spel? Det är väl ganska naturligt av jämföra mot ursprungskällan?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Angående Halo filmen så är den nedlagd sen en tid tillbaka!

Lagt på is! Inte nedlagd, den kommer det kan du räkna med

Hur som helst läste jag för inte så länge sedan att tyskland ändrat på det som gjorde att Uwe boll fick så mycket pengar till sina filmer. Så numera får han jaga pengar själv och därmed så lär han ju knappast få mycket att göra film för Så lågbudget filmer för hans del! http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=40961

Medlem

Far Cry: R I P

Medlem
Skrivet av Newguy:

va ju inte bästa trailer men ses ska den göras, trailers brukar göra filmer dåliga imo eller inte dåliga men trailers brukar suga. bättre o tanka o sen avgöra va man tycker. bara löjligt o tycka de e skit för att han har gjort dåliga filmer förr, denna kanske blir bra? om man ser tbx lite ang spel, hur va de när 1.6 skulle släppas? fan va de suger jävla skit ska va 1.5. va spelar alla nu? joo 1.6 o tror dom e koola. ge filmen en chans, töntar som snackar skit om nått dom bara sett än trailer om. ge filmen en chans. börja snacka skit när ni sett filmen, ni har sett små klipp som inte hänger ihop från en trailer av en film o ni säger att hela filmen e skit? ungefär samma saksom o säga att att eran nästa dator kommer suga fast ni säger själva att den e bra för ni har sett ett par delar som ni vill ha. om vi kollar på nåra av dom nyare filmerna? hur många hade bra trailer? hur mkt säger en trailer om en film för er?
som dr muller sa, de är ju inte far crys handling som gjorde spelet bra? va var de som gjorde spelet bra då? grafiken kan göra de kul o spela men vad gjorde spelet bra? visst sen kan man läsa om handlingen om filmen o recensioner sen men ni kan inte säga att filmen suger bara för andra tycker de. se filmen, testa spelen innan ni börjar snacka skit! punkt slut

Trailers är till för att locka folk att se en film, så om trailern är dålig är det också troligt att filmen är dålig, och för guds skull, lär dig använda det svenska språket på ett vettigt sätt så oskyldigas ögon slipper misshandlas.

För övrig så är nedladdning alltid fel! /shoo:down:

Medlem

Woot, är ju en snubbe från Stargate SG-1 serien! =D

Medlem

Den här filmen kommer att bli bra!
En tysk skådespelare i en actionfilm, kan knappt bli bättre.
Sen anser jag att uwe boll inte har gjort dåliga filmer. Visst tycker jag att Alone in the Dark och andra Bloodrayne filmen var ganska dåliga men Bloodrayne och House of the Dead var ju riktigt bra jämfört om man jämför med liknande filmer.

Inaktiv
Skrivet av Newguy:

va ju inte bästa trailer men ses ska den göras, trailers brukar göra filmer dåliga imo eller inte dåliga men trailers brukar suga. bättre o tanka o sen avgöra va man tycker. bara löjligt o tycka de e skit för att han har gjort dåliga filmer förr, denna kanske blir bra? om man ser tbx lite ang spel, hur va de när 1.6 skulle släppas? fan va de suger jävla skit ska va 1.5. va spelar alla nu? joo 1.6 o tror dom e koola. ge filmen en chans, töntar som snackar skit om nått dom bara sett än trailer om. ge filmen en chans. börja snacka skit när ni sett filmen, ni har sett små klipp som inte hänger ihop från en trailer av en film o ni säger att hela filmen e skit? ungefär samma saksom o säga att att eran nästa dator kommer suga fast ni säger själva att den e bra för ni har sett ett par delar som ni vill ha. om vi kollar på nåra av dom nyare filmerna? hur många hade bra trailer? hur mkt säger en trailer om en film för er?
som dr muller sa, de är ju inte far crys handling som gjorde spelet bra? a var de som gjorde spelet bra då? grafiken kan göra de kul o spela men vad gjorde spelet bra? visst sen kan man läsa om handlingen om filmen o recensioner sen men ni kan inte säga att filmen suger bara för andra tycker de. se filmen, testa spelen innan ni börjar snacka skit! punkt slut

Hehe. Det har varit just trailern från dom senaste bra filmerna jag sett som gjort att jag faktiskt sett dom. Trailern säger ganska mycket om en film.

Och till handlingen, en film med en dålig handling är en dålig film. Om man tar en handling som inte ens duger till ett spel i en film... tjaa.

Medlem

Gametrailers funkar inte för mig...

Kollade den på Youtube istället... Den verkar faktistkt ganska bra... Udo Kier är tydligen med Han som är Yuri i Red Alert 2...

Inaktiv

Film baserad på spel = Inge vidare som vanligt

Medlem

Det där... Var inte Far Cry.... Det där var en film som kallade sig för "Far Cry"... Genmanipulerade soldater?? lol! Det ända som fattades som kom senare var en galen vetenskapsman säga "It's amazing".

Herregud säger jag bara! JAG SPYR!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

crap, det är vad jag har att säga

Medlem

Hehe Udo Kier är ju med, han som är Yuri i Red Alert 2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Vad hände med paradisdjungeln och hawaiiskjortan?
Hade det påmint om FarCry i utseende och handling hade det antagligen varit mer intressant.

En filmatisering av något ska helst inte vara annorlunda än sin föregångare, en tolkning däremot bör vara det. Men det är ju inte förvånande att Boll tolkar åt skogen.


signatur
Medlem

Enda jag blivit lite "impad" av är att de verkar följa orginalstoryn ur spelet för en gångs skull... men jaja det blir nog riktig smörja av detta med, ser mer fram emot In the name of the King

Medlem

Haha, B-action till folket! Där var en hel del "kända" skådisar iaf. Kan vara kul tidsfördriv framför duken, men knappast mer. Tråkigt att dom verkar ha sumpat mutanterna och den större delen av handligen bara.

Men hawaii-skjortan har han ju på sig i början, i båten

KoP
Medlem

Hmm.. tittade på trailern och "förträngde" att det var Uwe Boll som stod bakom. Tycker det ser helt ok ut. Fördomar och förutfattade meningar är inte min grej. Kommer garanterat ta en titt när den släpps.

Skrivet av WaltX:

Uwe Boll är den sämsta regissören någonsin.

Ööh.. nej, faktiskt inte. Hört talas om Ed Wood? Sen finns det en hel drös med independent movie skapare som producerar div. billiga rysare och annat trams som släpps direkt på dvd. Är man filmfreak har man fått sig en del referenser att jämnföra med genom årens lopp. Uwe Boll är faktiskt inte den sämsta av dom sämsta. Bara mindre bra än dom bästa.

Medlem
Skrivet av Newguy:

va ju inte bästa trailer men ses ska den göras, trailers brukar göra filmer dåliga imo eller inte dåliga men trailers brukar suga. bättre o tanka o sen avgöra va man tycker. bara löjligt o tycka de e skit för att han har gjort dåliga filmer förr, denna kanske blir bra? om man ser tbx lite ang spel, hur va de när 1.6 skulle släppas? fan va de suger jävla skit ska va 1.5. va spelar alla nu? joo 1.6 o tror dom e koola. ge filmen en chans, töntar som snackar skit om nått dom bara sett än trailer om. ge filmen en chans. börja snacka skit när ni sett filmen, ni har sett små klipp som inte hänger ihop från en trailer av en film o ni säger att hela filmen e skit? ungefär samma saksom o säga att att eran nästa dator kommer suga fast ni säger själva att den e bra för ni har sett ett par delar som ni vill ha. om vi kollar på nåra av dom nyare filmerna? hur många hade bra trailer? hur mkt säger en trailer om en film för er?
som dr muller sa, de är ju inte far crys handling som gjorde spelet bra? va var de som gjorde spelet bra då? grafiken kan göra de kul o spela men vad gjorde spelet bra? visst sen kan man läsa om handlingen om filmen o recensioner sen men ni kan inte säga att filmen suger bara för andra tycker de. se filmen, testa spelen innan ni börjar snacka skit! punkt slut

Det finns så mycket annat än just klippen i trailen som gör att denna film verkar bli en katastrof.
Har du ens spelat Far Cry?
Har du sett någon av Uwe Bolls tidigare filmer?
Filmen utspelar sig i Kanada, vilket betyder att omgivningen är helt fel - Far Cry utspelar sig på några tropiska öar ifall du inte visste.
Ska man göra en film baserat på något så ska man också se till att den görs i rätt miljö och med ungefär samma story. Denna film verkar vara så långt ifrån ursprungsmaterialet som det bara går, vilket antagligen inte kommer tilltala fans av Far Cry (eller gamers överhuvudtaget).

Det där med 1.6, många började inte spela det förrens man släppt några patchar som tog bort det som spelarna inte gillade. Tyvärr kan du oftast inte göra det med en film.

Skrivet av Newguy:

ungefär samma saksom o säga att att eran nästa dator kommer suga fast ni säger själva att den e bra för ni har sett ett par delar som ni vill ha.

På vilket sätt är det samma sak? Ser faktiskt inte likheten någonstans. Det är lite skillnad på film och hårdvara, hårdvaran kan du välja ut själv och få den precis som du vill ha den, vilket man inte kan göra med scener i en film, iallafall inte någon film jag har sett, men ge gärna ett tips om du vet någon.

Punkt slut.

Medlem

WTF? var de inte han som spela Yuri som var med i trailern? nu har man ju lyckats glömma hans namn också...

och Don S. Davis, varför e du med här för!?...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Hahahahaha.Hohohohoh. Bwaahahahaha


signatur
Skriv svar