Trackmania Nations Forever släppt

Inaktiv

fy fan.. detta spel tappar delar varje dag, detta spel förtjänar bara en två och föregångaren fick en tre. Ursprungliga fick en fyra!

EDIT:Förtjänar ingen plats på min HDD heller, fast att jag har en 500 och 350 GB.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Den nya Trackmania Startar inte på min Vista ? är det någon som har samma problem ?
Allt blir svart och sen kommer skrivbordet fram.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

fortfarande ingen säker info angående starforce?

Inaktiv
Skrivet av slinfolo:

En fråga. Varför är det här superba spelet gratis egentligen?

Jag skulle bara ladda ner det och testa och blev fast i över en timme. Var länge sen det hände.

Det är just för att det är gratis som du tyckte att det var bra.

Inaktiv

Äntligen ett spel där man kan använda 3D-glasögon! Skitfräckt ju.
Älskar TrackMania.


signatur

.

Medlem

haha precis, varför skulle ett spel som är gratis ha ett "kopieringsskydd"....

Inaktiv

väldigt beroendeframkallande spel...älskar det, och ett stort plus att det är gratis!

Inaktiv

Helt underbart spel gillar speciellt editorn, själv har man gjort ett par maps

Medlem
Skrivet av aeqvist:

haha precis, varför skulle ett spel som är gratis ha ett "kopieringsskydd"....

För att föregångaren, som också va gratis, hade det..

Folk som postar utan att ha läst ordentligt.... ehhmm... borde läsa ordentligt... umm... innan dom postar.. 8)

Medlem

Väldigt bra lir, helt klart något för alla som inte provat att ladda ner o testa. Njut av hur otroligt lättspelat det är, men svårt att bemästra
Passa även på att se hur ett företag lyckats göra riktigt bra online-funktioner utan att använda sig av Windows Live! (heter det så?) eller likn.

Smooth interface och allmänt bra helt enkelt.

edit:
Kan tillägga att det flyter utmärkt på min gamla laptop med en Athlon64 @ 1.8Ghz med ett ATI Mobility Radeon X700 256MB PCI-E, kan till och med köra med 2xAA ! (denna dator är inte van vid att kunna köra någonting med AA annars)

Medlem

Riktigt beroendeframkallande!

Medlem

Tankar nu! Har spelat det förra för längesen men kommer bara ihåg bra saker från det. Gratis är gott

Medlem

Detta är ett härligt spel att spela med kompisar! Sitta och skratta och kompisars tabbar blir aldrig uttjatat!
Ett givet arkadspel, egen banskapining + bilmålning är enormt roande!
(Vet det är måga ! men det förtjänar det)

Medlem

United hade ett Starforce byggt in i exe filen och inte som separat drivrutin. Däremot så hade gamla Nations drivrutins Starforce. Gissningsvis kör de med United skyddet.

EDIT: Från vad jag sett på nadeo's forum så ska de helt ha lagt ner Starforce i och med idag. Både United Forever och Nations Forever ska vara Starforce fritt.

Medlem

Underbart kul, vet inte om det är inbildning eller om det är snäppet snyggare än den förra gratisvarianten som släpptes

Roligare singleplayer läge var det dock

Tusen Tack till Nadeo för detta höjdarlir !!


signatur
Medlem

Jahopp, det var kul så länge det varade. Samma bugg som gamla nations, helt plötsligt slutar det starta utan bara fastnar i "Please Wait" skärmen. Trots att deras forum är sönderspammat över detta problem i deras tekniska problem del.

Tur att man inte hade betalat pengar för det då...

Medlem

Slå ner mig från högst upp i Sweden-laddern nu Behövs fler svenskar i det där spelet.

Medlem
Skrivet av rostigspik:

Slå ner mig från högst upp i Sweden-laddern nu Behövs fler svenskar i det där spelet.

Jag var uppe på femte platsen för en stund sedan, men jag klarade inte av att spela mer eftersom jag fick otroligt mycket grafikbuggar och dålig fps på vissa banor.

Medlem

Jag var etta ett tag med tror att det är fler som spelar än vad den säger. Laddern kanske bara uppdateras dagligt?

Btw, ganska fräckt att man kan köra över 250 pers samtidigt på samma server xD

Medlem

Hmm, jag var på elfte plats på laddern igårkväll och nu är jag på 1200-någonting. Måste hänt något över natten?

Regardless, sköj lir!

Medlem

kan någån svara på min föredetta fråga ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Ett riktigt skönt spel.

Inaktiv

Tackar, äntligen ett nytt gratis Trackmania, och utan StarForce.

Körde ett program som kollar/tar bort SF, den hittade inget.
http://www.onlinesecurity-on.com/protect.phtml?c=55

Medlem

jag har laddat ner spelet och installerat... men det startar inte när jag klickar på ikonerna...
nån som vet var det är för fel? jag kör Vista 32bit

Inaktiv

Testa högerklicka och välj "Kör som Administratör"
Det fungerar bra på min Vista SP1 32bit, har dock UAC avstängt.

Inaktiv

Kollade upp detta med "Starforce" och jag hittade inget i dolda enheter i enhetshanteraren så det borde vara "Starforce"-fritt


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

Medlem

nooo!!!! han bara prova detta spelet en gång efter det så hänger det sig bara när man ska starta det...

Medlem

Har suttit och toklirat nu ett tag Nations Forever. Det blir nog ett köp av United Forever också fan. Bästa spelet evar!

Inaktiv

Funkar det me Sidewinder Ratt till detta?? Eller ere bara tangenterna som gäller??

Edit: Funkar

Medlem

Är det bara jag som har problem med att starta det i XP (32 bit)?
Jag trycker på play också kommer det upp en ruta sen försvinner den igen också händer inget mer.
Jag har uppdaterat till dem senaste grafikkortsdrivrutinerna utan någon lycka.

Spec:
Intel Core 2 duo E6600
Nvidia 7950GT
2Gb ram.

123
Skriv svar