Bad Company - få en tidig demonyckel

Redaktör
Skrivet av rilesnile:

Hur fort gick det där???

Två minuter och 23 sekunder ungefär.


signatur
Medlem

Woooohooo äntligen!!!....första gången i mitt liv som jag inte missat något som detta och jag faktiskt även lyckats [:o)....grattis till alla som med lyckades....see you on the Battlefield [:o)

Medlem

YAY jag fick en PS3 nyckel TACK FZ.

hur lång tid tog det för dom att ta slut?

Medlem
Medlem

Got one! PS3 =D

Medlem

Nu har man äntligen något att lira i väntan på ninja gaiden 2, tack fz

Inaktiv

3 minuter för sent :'(


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Du har redan reserverat en nyckel.

Utskick av nycklar samt instruktioner inleds 2008-05-29 12:22.

yey

Medlem
Skrivet av Cyberz:

men fy faaaan!
Nån som ångrar sin ps3 nyckel kan ge den till mig!

jag har inget ps3 konsol:P

Medlem

jaha trodde det stog att de delade ut till deras LÄSARE inte MEDLEMMAR, så jag missade min xbox nyckel, men jaja tog en PS3 så om nån vill byta så är det lungt.

Inaktiv
Skrivet av candlebandle:

jag tog fel jag skulle ha till xbox med råka ta till ps3 nån som vill ha den?:P

om du är seriös så vill jag gärna ha den!

Inaktiv

En till mig med för PS3. ^_^

Inaktiv

Är det någon mer än jag som inte har fått nycklen via mail? eller PM? jag har alltså inte fått den skickat till mej ännu:S:S !!!`??

Medlem

KICK KLICK på MSN från FZ!

Medlem

YES, fick till 360

Medlem

Har fått nyckeln. Väntar till 16:00.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Japp, fick en jag med till min 360... stod att det fanns 40 kvar när jag fick min. 2 minuter senare var de slut!

Medlem

Tankar as we speak


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Så Gött e de fick till Ps3^^
Då blir de till o vänta tills 16:00 då


signatur

Where's your crown King Nothing?

Medlem

Dålig stil av folk och sno nycklar från konsoler dom inte har bara för att dom inte fick från den ena konsolen. Tur att jag fick min PS3 nyckel iallafall (Och jag har en PS3).

Inaktiv

Boomshakalaka! Tack FZ

Medlem

Många nya användare som kommentera på denna nyhet.
Sjukt vilket tryck det kan vara, 2½min liksom. Har inte folk jobb eller skola att sköta?
Men men, ni som inte fick någon nyckel behöver ju inte gråta någon längre tid.

Medlem

surt...fick inte tag på någon nyckel, så jäkla snabbt det gick. Tack ändå FZ.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jädrar vad tur jag hade! Startade upp datorn, öppnade upp google och tack vare FZ-gadgeten jag installerade för någon dag sedan så såg jag den här nyheten. Hade helt glömt bort "demonyckeleventet". Något som är ännu roligare med det var att först kollade jag in 360-delen som var helt slut. Gick vidare till PS3 men insåg att jag inte var inloggad så då loggade jag in (varpå jag glömde bort mitt lösenord men drog fram lappen den stod på). När jag hann trycka så var det tre nycklar kvar. Läskigt.. ^^

Tur att man har båda konsollerna, tack FZ!

Medlem

Det där gick undan, snacka om tur man hade...=)

Medlem

men ohh missade me 10 minuter >:(

Medlem

Jag fick en!!!:D

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Dålig stil av folk och sno nycklar från konsoler dom inte har bara för att dom inte fick från den ena konsolen. Tur att jag fick min PS3 nyckel iallafall (Och jag har en PS3).

jaa tycker samma..men det är ju för dem har ingen vett i skallen och vet inte vad som är rätt och fel hehe

Medlem

okej det där måste ha tagit 30 sekunder


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Tackar ! laddar ner min demo på xbox-live nu

Skriv svar