Spelhelgen knackar på – den kommer med spel!

Robot
Spelhelgen knackar på – den kommer med spel!

Spelhelg. Spelhelg never changes.

#spelhelg


Medlem

Är ju ändå Stalker dagen idag, 26 April så..i helgen blir det stalker.

Kvällen går i dykningarnas tecken; Helldivers 2 och Dave the Diver. Börjar väl med HD2 medans siktet är något så när ok för att gå över till djuphavsdykningen när promillen börjar checka in och polarna checkar ut.
Lördagen blir spelfri, Retromässa i Öjebjo.

For democracy!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Blir Kingdom Come för mig också. Började för en vecka sen och spelade hela förra helgen. Lyckades ta mig till förtexterna.

Medlem

Jag lirar Another Crab’s Treasure, eller Darkbob Soulspants! Har precis dödat första bossen och kan konstatera att ett larvigt soulslike var precis vad jag behövde just nu.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Funderar på att börja en ny CP2077 genomkörning. Något som drar mig in i den världen.

Skrivet av Henkeror:

Blir Kingdom Come för mig också. Började för en vecka sen och spelade hela förra helgen. Lyckades ta mig till förtexterna.

Så jäkla bra spel! Men tar ett tag att sätta sig in i det sävliga tempot. Men det kan nog va nyttigt att stressa av lite, om man inte som jag, blir stressad av att det är så styltigt.


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Blir en sväng i ogästvänliga No rest for the wicked och sedan fortsätta äventyret i SIlver 1999 (är ungefär halvvägs nu).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

I helgen blir det contain och far cry 5

Har kickat igång Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Är på första bossen. Känns väldigt mysigt än så länge.
Engelska rösterna kändes sådär så jag ändrade snabbt till dom japanska, mycket bättre.

Medlem

Började lite på Kingdom Come för första gången förra helgen så det blir att fortsätta där. Verkar riktigt najs/mysigt ju!

Medlem

Super Mario Odyssey, och lite Like A Dragon: Infinite Wealth.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter äventyren i Appalachia i Fallout 76!


signatur

Jump in.

Medlem

Stellar Blade 💪🔥

Medlem

30 minuter tills helg och det vankas medeltidsbygge. Manor Lords är ute och jag är snart där!

Medlem

ME:3


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Hade tänkt att fortsätta med mitt körande i Assetto Corsa Competizione men har problem med en handled.

Så kommer ta det lugnt i Farming Simulator 22 och förbereda för det nya DLC'et som kommer nästa vecka.

Medlem

Blir nog inget speciellt alls denna helg, fullt upp med annat. På sin höjd en runda i Helldivers 2 kanske

Medlem

Kör vidare på PC versionen Horizon Forbidden West.

Medlem

Har installerat spiderman 2 och bara väntar på att trycka play (X) men nånting hindrar mig. Vet inte om jag orkar 20-30 timmar nätsvingande nu.
Vet att det kommer lossna bara jag börjar men fasen vad svårt det är ibland!

Medlem

Jag tackar nej till att bowla med Roman på löpande band, och han får tycka vad fan han vill om det. Jag har bilkar att stjäla och ryssar att skjuta!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Medans jag väntar på Ghost of tsushima på PC håller på att lära mig daytrading/ teknisk analys på börsen.

Medlem

Helgens meny

Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes
(PS5)
Etrian Odyssey 3 HD Remaster (PC)

Samt fortsättning på Dungeon travelers 2/2-2 samt Battletech: Extended mod. Båda på PC.

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Medans jag väntar på Ghost of tsushima på PC håller på att lära mig daytrading/ teknisk analys på börsen.

<Uppladdad bildlänk>

Jag hade Ghost men kom aldrig in i det. Nu är jag lite sugen på att ge det en chans igen. Och Horizon. Jag gillar spel som jag kan spela. Inte plågsamt svåra spel som Sekiro och Elden Ring.

Medlem

Som flera andra fortsätter äventyret i Kingdom Come. Spelade igenom det för fyra år sedan men nu har tillräckligt mycket tid gått för att det ska kännas hyfsat fräscht igen.

I övrigt blir det en hel del flygteori då jag håller på och tar flygcert. Därför blir det säkert lite MSFS mellan varven också.

Skribent

Första jag gjorde var att starta Manor Lords.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Jag hade Ghost men kom aldrig in i det. Nu är jag lite sugen på att ge det en chans igen. Och Horizon. Jag gillar spel som jag kan spela. Inte plågsamt svåra spel som Sekiro och Elden Ring.

Samma här, kul att vi har samma spelstil :).
Spel för mig är underhållning. Jag brukar dras till spel som t ex dead island 2, sitter med en bärs och bara slaktar zombier. Men det får inte vara för hjärtdött som diablo 4 där man sitter och trycker på samma 5 tangenter 😀.

1
Skriv svar