Hetaste spelsläppen i april -24

Skribent
Hetaste spelsläppen i april -24

Så har april dragit igång, vilket innebär att vi har en ny månad av spelsläpp att se fram emot. I förra månadens omröstning var det Dragon's Dogma 2 som kammade hem titeln som det hetaste spelet, med 31 procent av rösterna. Andraplatser var det Rise of the Ronin som tog, med hälften så många röster (14 procent), följt av South Park: Snow Day med 8 procent.

April är väl inte direkt en stekhet månad, men vi får ändå Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes och ett par early access-spel som jag personligen har väldigt höga förhoppningar på: No Rest for the Wicked och Manor Lords. För att inte glömma actionspelet Stellar Blade.

Vissa spel är redan släppta, men inkluderas eftersom de kommer till nya plattformar under månaden. Saknas ett alternativ du vill rösta på (eller om något av de listade spelen har försenats) är det bara att hojta, så lägger jag till det.

Medlem

Stellar Blade ser jag fram emot i slutet av månaden. Hoppas på ett bra actionspel. Jag var inte jätteimponerad när jag först såg det, men hypen har vuxit på senare tid för mig.

Medlem

Kul tråd, hoppas det här är återkommande för varje månad. Bra hjälp att hålla reda på spelen som kommer som inte alltid är så lätt o göra själv alla gånger
Stellar Blade ser bra ut hoppas det blir bra, vart lite feminist drama runt spelet, all pr är bra pr right.

Releasehästryttare

No rest for the wicked självkart för min egen del!

Braid är med 2 gånger @johnny

Medlem

Planet of lana är även den med två gånger

Skribent
Medlem

Grounded är med 2 gånger...

No Rest for the wicked helt klart...

Medlem

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes är det spel jag ser fram emot mest i år. Ungefär två veckor kvar.

Intressant att se att en El Shaddai: Ascension of the Metatron HD Remaster kommer. Har spelet till PS3 som var snyggt och unikt, men ärligt talat inte speciellt skoj att spela.

Medlem

Skulle sagt No Rest for the Wicked om det inte vore early access.

Nu vet jag inte hur matigt innehållsmässigt spelet kommer vara vid early access, men det gör mig mindre sugen när jag vet att spelet inte släpps i sitt färdiga skick.

Avvaktar och ser vad som skrivs/sägs när det släpps.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Gäller inte April men det mest taggade spelsläppet i år är för mig Age of Mythology Retold, utan tvekan.

Releasehästryttare

Biogun sticker ut som ett riktigt bra spel.

1
Skriv svar