Switch fyller 7 år

Medlem
Switch fyller 7 år

Var fan tar tiden vägen? Det är hela 7 år sedan jag fick hem min Switch från Webhallen, och med den 3 spel, Bomberman 1-2 switch och Zelda, det påminde Facebook mig om.

Det blev det andra Zelda spelet jag spelat ut, Oracle of seasons var det första, med hjälp av YouTube för annars hade jag sprungit runt i skogen och letat i ca 500 timmar.

Zelda Tears of Kingdom har jag haft i hyllan sedan det släpptes, men känner mig inte alls sugen med tanke på allt byggande. Att bygga saker i spel ger mig nästan kräkningar, avskyr det.

Jag har haft över 100 spel samtidigt men äger nu runt 60 fysiska spel nu. Och 2/3 av dom är inplastade. Den har inte använts jättemycket, det blir mest när folk är över, då blir det Super Smash och Mario kart om det blir tid över.

Bästa minne är spelkväll med Nippon Marathon vi skrattade så tårarna sprutade och fick ont i magen, sådär superultra japanskt och dumt.

Har ägt V1, V2, och nu äger jag Oled och Switch Lite, Lite versionen är den som används mest då den är liten och smidig. 

Det är mest Xboxen som går här hemma men jag ska försöka mig på Super Mario RPG snart.

Medlem

Älskad maskin men nu pensionerad tack vare Steam decken.
Den används nu enbart som en Animal crossing maskin men inte av mig


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar