Xbox Game Pass - Februari 2024 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Februari 2024 - Part 1

Dags för februari månads första omgång spel till Game Pass! Först ut har vi Train Sim World 4 som anländer till stationen redan imorgon. Därefter blir det amerikansk fotboll när Madden NFL 24 ansluter till EA Play och ännu en remastrad Resident Evil-upplevelse blir det med Resident Evil 3. I övrigt blir det pusselspel med A Little To The Left, Bloodstained: Ritual of the Night återvänder till Game Pass, matlagning på roguelite-vis med PlateUp! och så lite äventyr med Return to Grace.

Månadens perks till XGP Ultimate innehåller grejer till Mighty Doom, F1 23, The Sims 4 och Smite.

Januaris spelskörd kan kollas in här:
Xbox Game Pass - Januari 2024 - Part 1
Xbox Game Pass - Januari 2024 - Part 2

Nya titlar:

Train Sim World 4 (7 feb, konsol+PC+cloud)

Madden NFL 24 (8 feb, konsol+PC)

Resident Evil 3 (13 feb, konsol+PC+cloud)

A Little To The Left (14 feb, konsol+PC+cloud)

Bloodstained: Ritual of the Night (14 feb, konsol+PC+cloud)

PlateUp! (15 feb, konsol+PC+cloud)

Return to Grace (20 feb, konsol+PC+cloud)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 feb: Galactic Civilizations III, Opus: Echo of Starsong.

Xbox Game Pass

#xbox-game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Helt okej månad, inte tillräckligt för att återuppta prenumerationen dock.


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Bloodstained: Ritual of the Night, awww yeah fasen vad kul

Medlem

TSM4 är fint. Synt att det tömmer plånboken bara om du vill ha fler fordon. Det följer bara med 3.

Medlem

Resident Evil 3 är grymt bra, även fast det saknar en del grejer från originalet.

Medlem

Gött kan man kötta R3 (tyckte det verkade för kort för att köpa)
Return to Grace verkar mysigt också


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Gött kan man kötta R3 (tyckte det verkade för kort för att köpa)
Return to Grace verkar mysigt också

R3 är bra men fattigt om man tvingas att betala. En 50-lapp, helt okej. Men över det så är det bäddat för en besvikelse med tanke på hur bra remaken av tvåan var.

Gratis däremot, då kan man njuta ordentligt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Gött kan man kötta R3 (tyckte det verkade för kort för att köpa)
Return to Grace verkar mysigt också

R2 har jag spelat igenom ett par gånger nu. Riktigt bra. Hoppas på nåt liknande med R3.

Redaktör
Ponny

Resi3 tycker jag är snorbra! Längden kritiseras, ja, men det är en njutning att lira.

Lär nog inte spela nåt av högen den här gången, ty jag är Game Pass-busy med Persona 3.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Körde nyss ut Resident evil 3 i VR. Riktigt kul.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Beercules:

Helt okej månad, inte tillräckligt för att återuppta prenumerationen dock.

Håller med. Köpte tre år väldigt billigt, men när det löper ut så får det nog vara. Tyckte det verkade intressant initialt, men har insett att jag spelat kanske 90% köpta spel istället. GP är nog bra för de som hoppar mellan olika spel, jagar achievements eller har många i hushållet. Men för mig som sitter med ett spel i kanske en månad, eller flera (BG3) känns det inte värt det.

1
Skriv svar