Like a Dragon: Infinite Wealths huvudhandling tar "3–4 dygn att klara"

Robot
Like a Dragon: Infinite Wealths huvudhandling tar "3–4 dygn att klara"

Kanske en överdrift, men hur som helst är spelet långt.

#Like-a-dragon-infinite-wealth, #Yakuza


Skribent

Aj då. Jag brukar känna att de här spelen borde vara kortare.

Medlem

Wow! Inte dåligt. Alltid varit bra valuta för pengarna men detta ser ut att nå nya nivåeer. Tyvärr är backloggen så full att jag får avvakta med Infinite Wealth till julrean 2024 iaf.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Aj då. Jag brukar känna att de här spelen borde vara kortare.

Spela som en speedrunner. Då går det säkert att klara på sådär fem sex timmar.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

KoP
Medlem

Gissar på kvantitet över kvalité. 😐

Medlem

Dondoko Island verkar ju fantastiskt men Bucket List vet jag inte om jag är redo för. Kommer nog fällas några tårar.

Medlem

Jag längtar!😛

Medlem

Mitt största problem med Yakuza-spelen och framför allt Like a Dragon är hur otroligt utdragna de känns. Samma grupp av fiender gång på gång på gång.

Medlem

Med tanke på att det både handlar om Ichi och Kiryu den här gången så väntade jag mig att det skulle vara åtminstone lika långt som nollan och femman, men det här slår ju verkligen rekord. Ska bli kul, och förmodligen bitvis emotionellt jobbigt. Skulle gärna se att de släpper NG+ till Gaiden innan men det lär de nog inte hinna med.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Hade varit kul om Tomas hade recentserat spelet 😁

Medlem
Skrivet av KoP:

Gissar på kvantitet över kvalité. 😐

alla Yakuza/Like a Dragon spelen är ju rikitgt hög kvalite och kvantitet. så gissar att den här kommer också vara det

1
Skriv svar