Diablo 4 blir inte pay-to-win säger Blizzard igen, igen, igen, igen, igen och igen

Medlem

Angående nyheten ser jag två scenarion.
1. är att de är livrädda för ännu mera dålig publicitet just nu, och klättrar över varandra i sitt försök att lägga locket på. Oavsett ifall de har eller haft sådana planer eller inte.
2. är att de lägger fokus på att förneka EN sak för att folk inte ska tänka på allt annat skräp de håller på med, som att betala för mer stash space.

Bellular: "Don't just say "yes, harder daddy!""

Medlem
Skrivet av Ender:

De kan såklart inte göra samma misstag angående det som Diablo 2...se på kostnaden, och hur dåligt det gick för det spelet.

https://i.imgflip.com/24cnmu.jpg

Om dom bara hade tagit itemization från D2 hade D4 varit otroligt bra. They blew it.

Medlem
Skrivet av pattern:

Om dom bara hade tagit itemization från D2 hade D4 varit otroligt bra. They blew it.

Eller hur. Jag hade kunnat stå ut med allt annat då, inga problem.

Medlem
Skrivet av pattern:

Om dom bara hade tagit itemization från D2 hade D4 varit otroligt bra. They blew it.

Med season 4 så kommer det stora itemization-ändringar. Vi får se då vad som händer.
Inga ide att varken klaga eller försvara just nu.

Medlem

Alltså toxiska människor som måste svara "handla inte då"....

Vet att det är tufft för fan-boys när man kritiserar att något kostar som det gör, men finn er att det blir snack om kostnad när det diskuteras i artikeln. Med det sagt;
Spännande med expansion för 100 dollar. Jag antar att det är all 3A-content som levereras i ett föråldrat system, som kostar!
Jag kommer definitivt inte köpa spelet (för att klargöra och skriva i klartext). ☺️

Medlem
Skrivet av pattern:

Om dom bara hade tagit itemization från D2 hade D4 varit otroligt bra. They blew it.

Usch, itemization i D2 är aptråkigt.

Medlem
Skrivet av Ender:

Angående nyheten ser jag två scenarion.
1. är att de är livrädda för ännu mera dålig publicitet just nu, och klättrar över varandra i sitt försök att lägga locket på. Oavsett ifall de har eller haft sådana planer eller inte.
2. är att de lägger fokus på att förneka EN sak för att folk inte ska tänka på allt annat skräp de håller på med, som att betala för mer stash space.

Bellular: "Don't just say "yes, harder daddy!""

1. Tycker det är bra att dem dementerar pay2win rykten när dem får stor spridning. jag vill i alla fall inte se någon p2w.

2. Dem sa också i samma stream att det också gällde för stash space och att dem ansåg stash vara del av dem grundläggande funktionerna. Dem har också redan lagt till en ny stash tab och tagit bort gems från att ta någon plats sedan season 2 startade.

Nä nö okej kanske inte pay to win .men pay to open shit .annonser här och där och på packande av köpa saker .men inte pay to win


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Loxus:

Usch, itemization i D2 är aptråkigt.

Och du menar att det är bättre idag? Jag tror vi får nöja oss med att smaken är väldigt olika i den här frågan.

Medlem
Skrivet av Ender:

Och du menar att det är bättre idag? Jag tror vi får nöja oss med att smaken är väldigt olika i den här frågan.

Jag har helt klart roligare i D4 än jag nånsin haft i D2. Och det har inte åldrats väl, även om en del av problemen är fixade iom D2:R.
Inte sagt med det att dom har lite att jobba med i D4.

12
Skriv svar