Warhammer 40K: Space Marine 2 har försenats

Robot
Warhammer 40K: Space Marine 2 har försenats
Medlem

Bra det poleras. Att de fått ett år till på sig säger vilket skick spelet är i nu.

Hoppas verkligen det blir lika bra som 1an!


signatur

I drank what?

Medlem

Första intrycket är så viktigt. Hoppas det blir riktigt bra till slut!

Picken ock! Som jag väntat på att få slabba lite! Vad ska jag nu göra??


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Släpps alla uppföljare som planerat nästa år blir det många efterlängtade 2or 2024.

Releasehästryttare

Steam säger fortfarande 2023!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Bra det poleras. Att de fått ett år till på sig säger vilket skick spelet är i nu.

Hoppas verkligen det blir lika bra som 1an!

Såg en video från SkillUp på Youtube där han testade spelet och det verkar funka bra. Flöt bra trots hundratals fiender i bild.
Men det var bara en tidig del av spelet så det kanske är dom senare delarna som behöver piffas till lite.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Visst är det bra att det försenas så det kan "poleras", men hade det inte varit ännu bättre om man skaffade sig bättre projektledare och andra som inte sätter omöjliga datum från början (Detta gäller ju hela spelbranschen)? Men visst, då förlorar man ju den goodwill man nu får genom att det ser ut som att man bryr sig istället för att bara göra en ärlig planering från början.

Skribent
Skrivet av Jinxad:

Visst är det bra att det försenas så det kan "poleras", men hade det inte varit ännu bättre om man skaffade sig bättre projektledare och andra som inte sätter omöjliga datum från början (Detta gäller ju hela spelbranschen)? Men visst, då förlorar man ju den goodwill man nu får genom att det ser ut som att man bryr sig istället för att bara göra en ärlig planering från början.

Affärsinriktad ledningsgrupp med målkrav från aktieägare och styrelse VS kreativt team som i slutaändan bara vill skapa en bra produkt = den eviga krocken. Ingen unikt för spelbranschen.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Well, fuck....

Medlem

Bättre att det poleras och släpps buggfritt, ett av mitt mest efterlängtade spel nästa år.

Medlem

Synd men det är bättre än att släppa ett trasigt spel.

Medlem

Finns alltid två sidor av en sådan här annonsering;
Sida A: Dom har bra management som ser problemen och lyckas argumentera uppåt i kedjan för mer tid och pengar för att få fram ett sådant bra spel som möjligt.

Sida B: Spelet är en shit-show och t.o.m toppen inser att detta är katastrofalt och måste slänga in mer tid och pengar.

Hoppas självklart på A.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Såg en video från SkillUp på Youtube där han testade spelet och det verkar funka bra. Flöt bra trots hundratals fiender i bild.
Men det var bara en tidig del av spelet så det kanske är dom senare delarna som behöver piffas till lite.

Jag har väntat över 10 år på detta spelet. Kan vänta ett år till för den ultimata upplevelsen


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag har väntat över 10 år på detta spelet. Kan vänta ett år till för den ultimata upplevelsen

Samma här. Jag har många andra spel jag inte har hunnit spela än så det är ingen brådska för mig heller


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar