Stor dag för The Division 2 imorgon

Medlem
Stor dag för The Division 2 imorgon

Ny säsong, plus en "Incursion" som även fanns i Div 1, nytt spelläge för Div 2 . Mini raid eller hur man ska uttrycka det, för fyra spelare. Går även att köra med färre spelare. Om jag förstått det rätt så är det in-game matchmaking. De hintade om att det var möjligt att klara det solo men at det skulle vara fruktansvärt svårt.. 10% chans att man får den nya exotic SMG som endast är möjlig att få genom Incursion. Kan även droppas från någon av bossarna men endast 1% chans.. Om jag känner de rätt, så krävs det lite "effort".
Tycks som om Massives "Star Wars Outllaws" spel närmar sig slutet nu och att de flyttar tillbaks folk till Division 2 och för att jobba på Division 3. Glad att de inte släpper IP't vilket troligen är ubisofts val dock.. Tycks som om Ubisoft Shanghai i samarbete med Massive Malmö är ansvariga för Div 2's incursion spelläge som ju släpps imorgon. Kan ju hoppas att fler studior redan börja jobba på div 3 så vi slipper vänta 5+ år., Skulle gissa att det är så utan några som helst bevis. Ubisoft Bucharest är troligen inblandade då de gjort en hel del content redan. Låter troligt då Massive dock har expanderat riktigt mycket med en studio i Stockholm men de har haft både Avatar och Star Wars att jobba med. Att de från Massive Sverige som jobbat med Division 1+2 nu är tillbaks med att jobba för The divisions framtid är riktigt lovande för oss som älskar de spelen.
Får jag gissa så tror jag vi har ett The division 3 hösten 2025. Då är jag optimistisk..;)

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/16y02b5/the_div...

https://www.twitch.tv/videos/1940839143


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Så synd att så få i det här landet är intresseradea av The Division, rekomenderar alla som är nya och vill komma in i loren och storyn att kolla NGNs på Youtube. Till och med Massive promotar och använder hans klipp.
https://www.youtube.com/watch?v=F7ZaoIF02rM&list=PLpaUkm6GiZo...-


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Har haft så jävla kul i båda spelen men inte lirat på flera år nu... Inväntar väl en uppföljare då!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Spelade det första Division till förbannelse och just Incursions var något av det roligaste där, i mitt tycke. I det andra spelet klarade jag aldrig av berättelsen av någon anledning, sen när jag skaffat season pass vill jag minnas att jag fick någon character boost för att levla mig så att jag kunde ta mig an expansionerna men då tröttnade jag då karaktären inte längre kändes som "min". Borde kanske ta upp det igen, hade trots allt ganska roligt när jag lirade.

Medlem

Tror fan jag ska dra igång det igen


signatur

Allätare

Medlem

Tack för tipset var ju värsta cutscenen o allt


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Tror fan jag ska dra igång det igen

Samma här, ska dra igång det och se om jag får grepp på vilken loot jag ska behålla och ej.

Medlem

Jag spelade The division 2 mycket för ett par år sedan. Sen kom en uppdatering som gjorde att det konstant crashade till desktop en gång var 20e minut, både för mig och min bror.
Vet att problemet fanns kvar för ett år sedan, har de löst det nu? Om jag minns rätt var det de med Windows 11 som drabbades.

Gen
Medlem
Skrivet av sweclockern:

Jag spelade The division 2 mycket för ett par år sedan. Sen kom en uppdatering som gjorde att det konstant crashade till desktop en gång var 20e minut, både för mig och min bror.
Vet att problemet fanns kvar för ett år sedan, har de löst det nu? Om jag minns rätt var det de med Windows 11 som drabbades.

Jag läste också att DX12 kraschade ofta. Jag har bara kört benchmark och det har funkat men inte spelat spelet för något år sedan i mer än några minuter så har dålig koll.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag läste också att DX12 kraschade ofta. Jag har bara kört benchmark och det har funkat men inte spelat spelet för något år sedan i mer än några minuter så har dålig koll.

Ja DX12 ska man absolut inte välja. Kör på DX11 så kommer du slippa krasher.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Gen:

Jag läste också att DX12 kraschade ofta. Jag har bara kört benchmark och det har funkat men inte spelat spelet för något år sedan i mer än några minuter så har dålig koll.

Skrivet av alias:

Ja DX12 ska man absolut inte välja. Kör på DX11 så kommer du slippa krasher.

Tack, jag ska testa det någon dag 😁

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Tack, jag ska testa det någon dag 😁

Gör det, konstigt att de ens har kvar valet att köra DX12 då det varit sönder sen spelet släpptes..


signatur

7900XTX
7800X3D

1
Skriv svar