Snabbkollen – Vilket är CD Projekt bästa spel?

Medlem

Jag önskar att jag kunde svara witcher 3. Jag inser ju att det är ett väldigt bra spel. Men så många gånger som jag spelat igenom halva för att sedan inte röra det på 6 månader gör att jag måste välja cp2077. Det har jag ju spelat igenom 4 gånger. Så även om witcher 3 är ett bättre spel i grunden så tilltalar det inte mig på samma sätt som cp2077.

Medlem

För mig är det TW2 av den enkla anledningen att det inte är open world och mer linjärt, tycker också storyn är bättre.
Gameplay-aspekten är dock lika illa om inte värre i TW3.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har bara spelat TW3 och Cyberpunk.
Röstade på Cyberpunk för att jag helt enkelt tycker att det är roligare.

Medlem

Inget alternativ för Gwent versionen i Witcher 3? Den var bättre än stand alone versionen.

Medlem
Cd project red

Synd att alien shooter vengeance inte är valbart ^^

Hade inte Cyberpunk haft en så dålig release (och previous-gen-utgåvor) hade det varit jämnare för h-vete vilket mastodontverk det är!

Samtidigt Har W3 allt som ett generationsspel förväntas ha, och därtill en unik stämning i handlingen. Kärleken till böckerna lyser också igenom, vilket är ovanligt i spelvärlden!

Medlem

Cyberpunk 2.0 har blivit riktigt bra, men inget slår Witcher 3.

Medlem

Första Witcher är det jag hade mest kul i...

Medlem

Kanske Cyberpunk 2023 har inte spelat så mycket av 2.0. Men gillar Cyberpunk världen mer än Fantasy. Tycker att Witchers värld är en av dom bästa Fantasy världarna( på grund av ultra våldet mm så klart).

12
Skriv svar