FZ testar Cyberpunk och bankrån – vad spelar du i helgen?

Robot
FZ testar Cyberpunk och bankrån – vad spelar du i helgen?
Medlem

Är det årets svåraste spelhelg för den med beslutsångest? Eller är det nästa helg?
Starfield, Bg3, Armored core 6, cyberpunk eller lies of P, det är frågan?
Själv blir det nog armored core 6, just denna helg.

Medlem

Ännu en helg full med Starfield

Medlem

Jedi Survivor, roligare bandesign än första spelet helt klart.

Medlem

League of Legends, Starfield och Cyberpunk


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Har försökt spela starfield men finner det väldigt tråkigt.
Nä det blir istället nier 1.22459492834 eller vad det nu heter

Medlem

har lite småskit kvar i Starfield bara innan det är klart. gjort det mesta, kört i 5 dygn totalt


signatur

//monster

Redaktör
Skrivet av Whisp:

Är det årets svåraste spelhelg för den med beslutsångest? Eller är det nästa helg?
Starfield, Bg3, Armored core 6, cyberpunk eller lies of P, det är frågan?
Själv blir det nog armored core 6, just denna helg.

Denna, nästa och alla helger! Hälsar Fredrik.


signatur
Medlem
Medlem

150 timmar i Starfield, så nu växlar jag över till Cyberpunk 2077 2.0 😁

Medlem

"Det är för väl att lögnen finns, tänk om allt man hörde var sant."
Albert Engström - Sverige

"En lögnare tror man inte, inte ens när han talar sanning."
Marcus Tullius Cicero - Italien

"Det krävs två för en lögn - En som ljuger och en som lyssnar."
Homer Simpson - USA

"En god lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel, medan sanningen letar efter sina sandaler."
Arabiskt ordspråk

"En lögn springer fort, men sanningen hinner alltid ifatt den."
Italienskt ordspråk

Med andra ord, jag ljuger vidare i Lies of P.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag ger mig in i Cyberpunk 2077. Och så ska jag testa I Expect You To Die till Quest 2.

Medlem

Tänker spela klart Sea of Stars nu i helgen (har bara slutbossen kvar tror jag) och sen blir det Star Ocean The Second Story R demot!

Medlem

Baldur's Gate 3 för hela slanten.

Medlem

EAFC 24 (kommer nog aldrig välja mig vid denna abomination till namn...) släpptes i Early Access så kommer varva det med lite jobb och plugg.

Medlem

Baldurs gate 3 och Silver, så fullt upp hela helgen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Maler på med Starfield 😍

Medlem

Växlar mellan Baldurs Gate 3 och Cyberpunk 2077!

Medlem

Yakuza: Like a Dragon och GTA 5

Medlem

Resident Evil 4 Separate Ways

Medlem

Det blir The Expanse på PS5. Jag gillar Telltales tidigare spel och jag gillar TV-serien så det kommer nog att passa mig bra.

Sedan blir det givetvis en del Sunless Sea också. Jag börjar komma in i spelet nu efter en något trög start på grund av den rätt höga tröskeln — har inte googlat alls utan lär mig vartefter av egna misstagen, osv. Ett fascinerande roguelike som passar bra att spela i lagom doser då och då.

Medlem

Fortsätter med Starfield (som jag har gjort varje dag) är inte klar på långa vägar

Medlem

BG3 och kanske liiiite Cyberpunk.

Medlem

Blir Sea of Stars, Lies of P och kanske lite TWW3

Medlem

Starfield. Har sjukt mycket kvar. Har inte äns börjat nosa på mainstoryn än. Så galet bra spel.

Medlem

Börjar på en ny gubbe i Cyberpunk 2077 som uppladdning för Phantom Liberty

Medlem

Starfield... och jag har upptäckt modding and living life!

Medlem

Klarade nyss Starfield efter att ha lallat runt i dryg 300 timmar. Tydligt nu hur mycket viktigt material de klippt bort för att hinna bli klara med spelet. Så finns en hel del som säkert kommer i DLC senare. Så nu blir det Baldurs Gate 3 (PC) för hela slanten.

Det mest graverande som man klippt bort läger jag inom spoiler tag.

Man har starka referenser och tie ins från main story, side stories samt en Companion som alla tätt hör samman med House Varuun. Men hela denna faction är bortklippt. Den existerar inte i Starfield. Det går inte att hitta deras hemliga planet varuunkai med staden Darza och det enda som finns är zealots som fungerar mer som random spawned enemies. Det är jäkligt synd för det är en av de mest intressanta factions de hade skrivit och den har en mycket viktig del i den story som finns. Chansen finns att Shattered space DLCt för in lite av denna faction när det släpps senare. Den som lever får se.

Medlem
Oj
Skrivet av Aletheides:

Klarade nyss Starfield efter att ha lallat runt i dryg 300 timmar. Tydligt nu hur mycket viktigt material de klippt bort för att hinna bli klara med spelet. Så finns en hel del som säkert kommer i DLC senare. Så nu blir det Baldurs Gate 3 (PC) för hela slanten.

Det mest graverande som man klippt bort läger jag inom spoiler tag.

Man har starka referenser och tie ins från main story, side stories samt en Companion som alla tätt hör samman med House Varuun. Men hela denna faction är bortklippt. Den existerar inte i Starfield. Det går inte att hitta deras hemliga planet varuunkai med staden Darza och det enda som finns är zealots som fungerar mer som random spawned enemies. Det är jäkligt synd för det är en av de mest intressanta factions de hade skrivit och den har en mycket viktig del i den story som finns. Chansen finns att Shattered space DLCt för in lite av denna faction när det släpps senare. Den som lever får se.

Du måste nött starfield varje vaken timme sen det släpptes ?

Medlem
Skrivet av starcraft1:

Du måste nött starfield varje vaken timme sen det släpptes ?

Verkligen inte. Men väl på kvällar och en hel del nätter

12
Skriv svar