Playstation Plus Premium- och Extra-spelen för augusti har avtäckts

Robot
Playstation Plus Premium- och Extra-spelen för augusti har avtäckts

Inkluderar bland annat två helt nya spel.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Vilken najs skara spel! Sonys speltjänst verkar väldigt prisvärd!

Medlem

Nu blir jag så irriterad! Naturligtvis är detta ett problem som inte är ett problem men jag har spelat Sea of Stars-demot flertalet gånger på Switch och känt att jisses, vilket spel! Det här måste man ju nöta på Switchen i tid och otid - perfekt! Så det blev ett lätt val att landa i vad som ska inhandlas den 29/8 på Switch. Och så släpper dem detta på Playstation Plus som jag också har abonnemang för! Nu kan jag ju inte, med mitt hysteriska sparande för ett framtida hus, köpa spelet till Switch med god samvete. Alltså måste jag "lida" igenom det på Playstation, till min sambos förtret (som bestämt ska ha tv:n för Baldurs Gate 3 från och med september). Tufft liv.

Medlem
Skrivet av CptEight:

Nu blir jag så irriterad! Naturligtvis är detta ett problem som inte är ett problem men jag har spelat Sea of Stars-demot flertalet gånger på Switch och känt att jisses, vilket spel! Det här måste man ju nöta på Switchen i tid och otid - perfekt! Så det blev ett lätt val att landa i vad som ska inhandlas den 29/8 på Switch. Och så släpper dem detta på Playstation Plus som jag också har abonnemang för! Nu kan jag ju inte, med mitt hysteriska sparande för ett framtida hus, köpa spelet till Switch med god samvete. Alltså måste jag "lida" igenom det på Playstation, till min sambos förtret (som bestämt ska ha tv:n för Baldurs Gate 3 från och med september). Tufft liv.

Visst kan du köpa det till Switchen. Allt du behöver göra är ju att säga upp Plus...

(Jag hittar ut själv.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Visst kan du köpa det till Switchen. Allt du behöver göra är ju att säga upp Plus...

(Jag hittar ut själv.)

Tack! Jag behövde lite verklighetsförankring! Nu skiter jag i huset och puttsar min lilla switch för framtiden!

Medlem

Trevliga spel, kommer spela Sea of Stars först och främst, sen har jag även spanat in Cursed to golf till Switch men det slipper jag ju köpa där då.

Sen barnen får väl testa Pyjamashjältarna och Hotell Transylvanien när dom är klara med My Little Pony som kom förra månaden. Mycket barnspel på senaste, det tycker jag är skönt att slippa köpa ifall det är kul i 5 minuter.

Medlem

Jag har helt missat det första Moving Out men det ingår redan med Extra ser jag så det kanske blir till att prova lite.

Medlem

Sea of Stars är höjdpunkten helt klart. Blev såld på demot och längtar efter release.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar