Robot
Park Beyond

Ett nöjesfält som är roligare är bygga än besöka

#park-beyond


FM-guru
F.d. Sisyr

Är otroligt svag för denna typ av spel men har fortfarande inte tagit tag i Planet Coaster ordentligt. Och så ligger Parkitect i min backlog också... Suck! Kanske lika bra att Park Beyond är så pass buggigt.

Medlem

Bra recension! Känner igen det där med karriärläget från andra liknande spel, t.ex. Parkitect. Känns bara som att man får börja om från början varje gång. Nu älskar jag denna typ av spel så kommer köpa det när jag är klar med Two Point Campus, som var överraskande roligt (och inte bara en karbonkopia på Two Point Hospital). Simulators4Life!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Hur står det sig mot planet coaster?

Skrivet av Sillgam:

Hur står det sig mot planet coaster?

Nästan helt olika spel känns det som. Ena är för att bygga detaljerade realistiska parker och andra för att ha kul med åkattraktioner.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Fasen, jag hade velat ha bra fokus på management och utveckling så man känner man kan gå vidare på något vis i spelet.
Det var OK med Planet Coaster, hade önskat lite mer av det men även där var ju mesta fokus på hur sjuka saker man kan bygga.

Tyvärr räcker inte mitt tålamod och fantasi till för det som Planet Coaster var bäst på.
Kanske borde testa Parkitect

Skribent
Skrivet av Sillgam:

Hur står det sig mot planet coaster?

Planet Coaster är klart bättre i mina ögon. Park Beyond har sin charm, men det når inte upp till de största konkurrenterna. I alla fall inte i nuvarande skick.

Medlem

Ge mig en nyt Theme Park med pixel grafik så sku de va gott.

Medlem
Skrivet av iGMAS:

Ge mig en nyt Theme Park med pixel grafik så sku de va gott.

Låter som ett episkt Switchspel. Eller typ Overcooked-looken.

Skribent
Skrivet av iGMAS:

Ge mig en nyt Theme Park med pixel grafik så sku de va gott.

Testat Parkitect?

1
Skriv svar