Hwoarang visar framfötterna i ny Tekken 8-trailer

Robot
Hwoarang visar framfötterna i ny Tekken 8-trailer
Medlem

En gammal favoritkaraktär när man lirade Tekken, skulle nog kalla det min main.

Det var nog Tekken 6, eller var det Tekken Tag 2 jag pröva på senast kanske? Det var hos polaren för 100 år sen iallafall, alltid trevligt med lite öl och gamla hederliga Tekken.

Fick lite sug ändå efter trailern.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skribent
Skrivet av Fezk:

En gammal favoritkaraktär när man lirade Tekken, skulle nog kalla det min main.

Det var nog Tekken 6, eller var det Tekken Tag 2 jag pröva på senast kanske? Det var hos polaren för 100 år sen iallafall, alltid trevligt med lite öl och gamla hederliga Tekken.

Fick lite sug ändå efter trailern.

Jag kände lite samma sak! Hwoarang och Jin var mina main.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har inte spelat sen Tekken 3, körde det som fan när det va nytt. Maina Jin, lätt skönaste karaktären

Medlem

Tekken 7 spelas på spelkvällarna med kompisarna. Kommer skaffa detta direkt.
Vill gärna se Lei (som var DLC till 7an).


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Sugen på att köpa både Tekken och Mortal Kombat men jag avvaktar recensioner på åtminstone Tekken.

Medlem

Lei och Hwao-gang här.

Medlem

Härligt att det inte verkar ha utvecklats alltför mycket Hade annars kunnat tänka sig att ett sånt här spel förvridits till oigenkännlighet i förnyelseiver. Att det skulle blivit totalt 3D för flera år sedan och nu vara uppe i, ja vad finns det enligt strängteorin, 11D?

Dock inte helt tillfredsställande det där träffljudet som låter som gevärsskott.

Mina favoriter att köra med var P-Jack, Nina och Yoshimitsu.

Medlem

Redan förbokat Ultimate Edition på SF6 efter ha spenderat så mycket tid med demot och deras utannonsering av en open beta.

Tekken 8, ser så här på förhand, jättebra ut och troligtvis ett köp. Vore guld om de kör demo/beta med.

Ryktas ju även om en reboot av Mortal Kombat i år så det är helt otroliga tider för fightingspelfans.

Skribent
Skrivet av Witchfinder:

Härligt att det inte verkar ha utvecklats alltför mycket Hade annars kunnat tänka sig att ett sånt här spel förvridits till oigenkännlighet i förnyelseiver. Att det skulle blivit totalt 3D för flera år sedan och nu vara uppe i, ja vad finns det enligt strängteorin, 11D?

Dock inte helt tillfredsställande det där träffljudet som låter som gevärsskott.

Mina favoriter att köra med var P-Jack, Nina och Yoshimitsu.

Håller med, de borde ändra träffljudet till liter mer "umph" istället för skottljudet, även om det är så de låtit sen dag ett.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hwoarang har jag inte spelat sedan Tekken 3. Har iofs inte spelat Tekken sedan Tekken 3... Men gud vad jag älskade Hwoarang's spelstil på den tiden. Kanske skulle testa ett nyare Tekken och se...

Medlem

Min main i Tekken 3 när det begav sig! Det enda fightingspel jag spelat mycket. Min kompis Johan hade flyttat hemifrån först av alla och vi kunde köra typ hundra matcher med samma två gubbar mot varandra hela nätterna. Han hade Xiaoyu, Gurra Lei, Elias Law och typ alla Bryan som alternativ. Det var kanske inte ”den gamla goda tiden” men en väldigt tydlig period av min sena ungdom.

Skribent
Skrivet av newlaseridea:

Min main i Tekken 3 när det begav sig! Det enda fightingspel jag spelat mycket. Min kompis Johan hade flyttat hemifrån först av alla och vi kunde köra typ hundra matcher med samma två gubbar mot varandra hela nätterna. Han hade Xiaoyu, Gurra Lei, Elias Law och typ alla Bryan som alternativ. Det var kanske inte ”den gamla goda tiden” men en väldigt tydlig period av min sena ungdom.

haha, jag var "Johan" för min kompis. Vi körde samma upplägg när han flyttade hemifrån. Våran beef var mellan Jin och Ogre!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har själv mainat Bryan sedan har kom till tekken 3 och Jack. Bryan har en hel del fintar och fakes som man följer upp med ett counter grip. Även hans 10slag combo är rätt sexig.

Även är Dragunov en bubblare som jag gärna plockar upp då och då. Älskar hur lik han är Marilyn Manson i vissa kläder också

Önskar dock en otrevlig dag till alla som spelar Eddie


signatur

Just an honest man in a leather mask

Skribent
Skrivet av Slutbossen:

Har själv mainat Bryan sedan har kom till tekken 3 och Jack. Bryan har en hel del fintar och fakes som man följer upp med ett counter grip. Även hans 10slag combo är rätt sexig.

Även är Dragunov en bubblare som jag gärna plockar upp då och då. Älskar hur lik han är Marilyn Manson i vissa kläder också

Önskar dock en otrevlig dag till alla som spelar Eddie

Gillar Bryans still även om jag sällan spelar honom, är som en brutalare och hårdare version av Muay Thai.

Eddie och den där jävla doktorn kan dra något gammalt över sig!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Gillar Bryans still även om jag sällan spelar honom, är som en brutalare och hårdare version av Muay Thai.

Eddie och den där jävla doktorn kan dra något gammalt över sig!

HAHAHAHA!! Just ja den där jefla doctorn. Han låg ju bara ner och till synes helt random började sprattla och explodera och ha sig. Det vart väl han som byggdes yoshimitsu och jack eller hur var det?

Så Bryans stil är Muay Thai? Enda jag vet är att han har typ hårdaste näven i spelet och det räcker gott för mig Det var det du tränade va?


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

HAHAHAHA!! Just ja den där jefla doctorn. Han låg ju bara ner och till synes helt random började sprattla och explodera och ha sig. Det vart väl han som byggdes yoshimitsu och jack eller hur var det?

Så Bryans stil är Muay Thai? Enda jag vet är att han har typ hårdaste näven i spelet och det räcker gott för mig Det var det du tränade va?

Doctor Bosconovitch haha, ja skön karaktär, irriterande att möta. Även Gon och Roger var irriterande att möta, framförallt Gon(körde han själv en del hehe).

Bryan kör kickboxning om jag inte missminner mig, körde han en hel del också när det begav sig, riktigt skön karaktär. Bruce kör däremot Muay Thai, även han riktigt rolig att spela.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Så en inte allt för seriös och kärvänlig tekkenturnering ala FZ efter åttan kommit? Helt utan exploderande gamlingar, fisande dinosar, övernaturliga monster och djävlar som skjuter laser.

Just ja, Bruce. Jösses vad jag blir man handlad ofta av folk som kan honom. Hans krokar är läskig snabba och kan lätt avbryta ens combo.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Har inte spelat sedan Tekken 2, och känns som om jag växt från detta. Alla jävla färger och överdrivna effekter. Tacka vet jag Tekken 2.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Har inte spelat sedan Tekken 2, och känns som om jag växt från detta. Alla jävla färger och överdrivna effekter. Tacka vet jag Tekken 2.

Tekken 2 var grejer det.
Saknar lite att behöva låsa upp karaktärer också.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar