"Stor" Playstation-show om några veckor, enligt flera källor

Robot
"Stor" Playstation-show om några veckor, enligt flera källor
Medlem

Det känns ju onekligen som det blåser en aning mer positiva vindar hos Sony. Kul med ett event och jag hoppas verkligen de visar nåt mer från Spiderman 2.

Redaktör
Ponny
Skrivet av gorbatjov:

Det känns ju onekligen som det blåser en aning mer positiva vindar hos Sony. Kul med ett event och jag hoppas verkligen de visar nåt mer från Spiderman 2.

Verkligen. Det är dags! Håller personligen tummarna för lite PSVR2-kärlek också.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Verkligen. Det är dags! Håller personligen tummarna för lite PSVR2-kärlek också.

Väntar fortfarande på ett mer studentvänligt pris, men nog blir det ett köp tillslut. Och då vore det ju grymt med lite roliga titlar. Kanske måste skaffa linser också iofs? Meckigt med glasögon bakom hjälmen.

Inaktiv
Skrivet av Davinchevo:

Kanske måste skaffa linser också iofs? Meckigt med glasögon bakom hjälmen.

Enligt folk som provat att använda PSVR2 med glasögon säger att det är inga problem alls.
Sen kanske det är individuellt förstås.

Medlem
Skrivet av Davinchevo:

Väntar fortfarande på ett mer studentvänligt pris, men nog blir det ett köp tillslut. Och då vore det ju grymt med lite roliga titlar. Kanske måste skaffa linser också iofs? Meckigt med glasögon bakom hjälmen.

Skrivet av anon_328997:

Enligt folk som provat att använda PSVR2 med glasögon säger att det är inga problem alls.
Sen kanske det är individuellt förstås.

Linser i headsetet är mycket bättre än glasögon, det kan jag bekräfta av egna erferenheter.
jag upplevelde bättre bild, större sweetspot (som annars upplevedes rätt liten på PSVR2).
Med glasögon minskar man dessutom FoV

Jag köpte mina linser till PSVR2 från HonsVR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Underbara tider med alla kommande konferenser och shower.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

Även om E3 är borta så är det ändå väldigt mycket som händer vilket är jäkligt kul.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Nu när alla eventen närmar sig så har Jag som önskemål att artiklar inte har några spoilers i rubriken eller artikelbilden (inte för att det har hänt än) men jag vill gärna uppleva eventen ovetande.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Linser i headsetet är mycket bättre än glasögon, det kan jag bekräfta av egna erferenheter.
jag upplevelde bättre bild, större sweetspot (som annars upplevedes rätt liten på PSVR2).
Med glasögon minskar man dessutom FoV

Jag köpte mina linser till PSVR2 från HonsVR

Bra tips! Tackar för det 😊

1
Skriv svar